אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לקסוס מובילה את שוק הפרימיום לרכבים היברידיים חשמליים במחצית הראשונה של 2020

לקסוס מובילה את שוק הפרימיום לרכבים היברידיים חשמליים במחצית הראשונה של 2020

נכון לחצי השנה הראשונה של 2020, לקסוס מובילה בארץ את שוק הפרימיום לרכבים בעלי הנעה היברידית-חשמלית עם 672 מכוניות. במקום השני נמצאת וולוו עם 488 רכבים ואחריה במוו עם 392 רכבים. כן, יותר ויותר יצרני פרימיום מצטרפים ללקסוס, ומציעים ללקוחות שלהם מערכות הנעה מתקדמות, שהן ידידותיות יותר לסביבה וגם מייצרות חווית נהיגה אחרת מרכבים בעלי הנעה סטנדרטית כך שבפועל 33% מהמכוניות שנמכרו בשוק הפרימיום בתקופה זו היו היברידיות/חשמליות

04.08.2020, 14:21 | בשיתוף לקסוס ישראל
עוד נתון מעניין הוא שמתוך כל מכירות לקסוס בישראל 82% מהמכוניות הינן היברידיות/ חשמליות ובכך שוב מובילה לקסוס אל מול המתחרים באופן משמעותי.

נתון זה נובע בעיקר מהעובדה שלקסוס מקדמת כבר מספר שנים את ההנעות ההיברידיות/חשמליות ומציעה הנעה היברידיות בכל דגמיה ללא יוצא מהכלל ובחלק מהדגמים כגון CT ו–IS מוצעת הנעה היברידית בלבד.

נתונים אלו דומים לאלו שבאירופה שם 90% מהלקסוס שנמכרות הינן בעלות הנעה היברידית.

לא בכדי מובילה לקסוס את עולם היוקרה בכל הנוגע להנעה היברידית. כבר מהרגע הראשון בלקסוס מחפשים את הטוב ביותר עבור הלקוח שלהם ועבור הדברים שמעניינים אותו. והשימוש בהנעה היברידית מאפשר להשיג נסיעה שקטה חלקה ועדיין עם הרבה טקס בישבן (כמאמר מאיר אריאל), יענו כוח מנוע יעיל וזמין בכל רגע.

אם נעזוב לרגע את הנתונים היבשים, ונדבר רגע על חווית הנהיגה עצמה, אני רוצה לספר לכם את זה מהמקום האישי שלי.

אני כתב רכב כבר הרבה שנים ועוד יותר שנים אני מדריך נהיגה מתקדמת בדגש על נהיגה ספורטיבית. אני אוהב לנהוג ואני אוהב מכוניות חדות שמכווננות לדבר אחד – נהיגה ספורטיבית. אבל זה נכון לרגעים בהם אני נמצא על המסלול או על הכביש המפותל שאני אוהב. בשאר הזמן, שזה הרבה יותר מ-90% מהנהיגה שלי, ובעצם של כולנו, אני משוטט בכבישים בין תנועה סואנת עם נהגים ונהגות שרק רוצים להגיע הביתה בשלוש. או ארבע, תלוי ביום ותורו של מי לאסוף את הילדים מהמסגרות.

LEXUS IS 300h , צילום: לקסוס ישראל LEXUS IS 300h | צילום: לקסוס ישראל LEXUS IS 300h , צילום: לקסוס ישראל

בזמן של הנהיגה היומיומית אני מבקש להנות ממשהו אחר, משהו נינוח יותר, שקט יותר ומפנק יותר. כן, גם אם אתם לא מאלה שאוהבים למדוד את צריכת הדלק שלהם בכל תדלוק, יש משהו בהנעה ההיברידית שמעניק חוויית נסיעה של יוקרה ואיכות. ני אוהב להיות בתוך תא נוסעים איכותי ונעים למגע ולעין. אני אוהב לשמוע את המוסיקה שלי באיכות הכי גבוהה שאני יכול להשיג. אגב, מרק לוינסון יצרן מערכות הסאונד מהטובות בעולם, הסכים לייצר רק ללקסוס מערכות סאונד לרכבים, כי הוא אמר שפה יש שקט שמאפשר באמת להנות מהמוסיקה.

אני עדיין זוכר את הנסיעה שלי ב-RX450h, כשברקע כריס קורנל עליו השלום, שואג לתוך האוזניים שלי את הטירוף שלו בשיר – wide awake. למי שלא מכיר את השיר, חפשו אותו מההופעה החיה בשוודיה מ-2006. אולי בהתחלה זה יזעזע אתכם, אבל מהר מאוד אתם צפויים להתמכר לקול ולעוצמה שלו. אני לגמרי מכור.

אני הרגשתי שכריס יושב לידי ושר לי. רק מחיאות הכפיים של הקהל, החזירו אותי למציאות שאני בעצם נוהג ב-RX450h בדרך ליום צילום.

ונחזור לעניינו, לקסוס היברידית.

אם יצא לכם להתחיל נסיעה ברכב היברידי, כאשר אין שום רעש מנוע, אין רעידות, אין זיהום אויר, אבל יש כוח דחף מענג, אז אתם יודעים על מה שאני מדבר. זה כנראה מסביר את העובדה ששוק הפרימיום לרכבים בעלי הנעה היברידית, פלאג אין או חשמלית הולך וגדל.

מערכת ההנעה ההיברידית של לקסוס היא מערכת מתקדמת ומתוחכמת בטכנולוגיית .Electric Self-Charging Hybrid מה שאומר שהטעינה של הסוללה ברכב נעשית תוך כדי נסיעה, לרוב בבלימה או בהאטה. אתם יכולים לראות את ההמחשה של התהליך תוך כדי נסיעה על המסך, הילדים מתים על זה "אבא עכשיו המנוע טוען את הבטריה, אבא עכשיו אנחנו רק על הבטריה...". המערכת יודעת לעבור בין מצבי הנהיגה בצורה חלקה, חשמלי, משולב או בנזין. תלוי בצרכים ובאופי הנהיגה. ואתם גם יכולים לבחור בעצמכם, אם בא לכם.

LEXUS ES 300h LEXUS ES 300h LEXUS ES 300h

בבדיקות שערכה לקסוס בנסיעה משולבת, כאשר סוכמים את פרקי הזמן שהמנוע החשמלי לבדו מניע את הרכב ,מגיעים לכך שקרוב למחצית מהזמן ההנעה הינה חשמלית בלבד.

בתחילת 2020 לקסוס הודיעה על כניסה לתחום הפלאג אין והחשמליות תחת השם -LEXUS ELECTRIFIED. המטרה של לקסוס היא להגיע תוך 5 שנים ל-100% מכירות של רכבים היברידים בטעינה עצמית, רכבי פלאג אין או חשמליים בשווקי מערב אירופה וישראל וזה אומר שהעתיד מעולם לא היה מחשמל יותר.

אז אסכם את העניין באימרה הזאת - נהיגה היא חוויה בכל כך הרבה מובנים. נהיגה זה הזמן שבו אנחנו נמצאים הרבה פעמים לבדנו, עם המחשבות שלנו, או עם אנשים שאנחנו רוצים לנהל איתם שיחה עסקית או אישית מלב אל לב. נהיגה זה זמן איכות, ולכן חשוב שהמכונית שלנו תתמוך בנו מבחינת הביצועים שלה, כמו גם מבחינת העיטוף שלה.

אה, וכשאתם לוחצים בפעם הראשונה על כפתור ההנעה בלקסוס שלכם, תראו במסך שכתוב READY , וזה אומר שתתכוננו לחוויית נהיגה יוקרתית ,חלקה ,שקטה ומפנקת.

תגיות