אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"הלקוח לא משלם בזמן? מהיום יש פתרון להגנה מירבית על העסק" צילום: אודי ברויידה

"הלקוח לא משלם בזמן? מהיום יש פתרון להגנה מירבית על העסק"

מוסר התשלומים בין לקוחות לספקים בישראל הוא בין הנמוכים בעולם המערבי ועם פרוץ הקורונה המצב מחמיר עוד יותר. לכן, היום יותר מתמיד, חייבים להגן על העסק מפני לקוחות שלא מסוגלים לשלם בזמן. אז במקום להמר ולסכן את העסק, כדאי להשתמש בפתרון הטוב ביותר בשוק שנותן לכם הגנה מיטבית ושומר לכם על הכסף

06.08.2020, 14:24 | בשיתוף דן אנד ברדסטריט

מגיפת הקורונה הובילה למשבר כללי במשק שאת תוצאותיו רחבות ההיקף נחווה לאורך זמן. המשמעות היא שעסקים נמצאים בסיכון ממשי לפעילותם, כמעט ללא תלות בגודל ובסקטור הפעילות.

אחד האיומים המוחשיים ביותר מגיע מלקוחות שקיבלו אשראי וכתוצאה מהמצב לא מסוגלים לעמוד בהחזרים ובהתחייבויות שלהם. ואם בתקופות של שגרה עוד אפשר להסתמך על אינטואיציות ועל היכרות מוקדמת עם הלקוח, באה הקורונה וטרפה את הקלפים – היום פשוט איננו יודעים מהיכן יתפתח הסיכון ומי מהלקוחות יודיע שאין באפשרותו להחזיר את התשלומים.

הפתרון שמציל עסקים, מצמצם חובות אבודים ומונע אובדן מיותר של כספים

כל עסק צריך לדעת לנהל את הסיכונים שלו, ודאי וודאי בימים של חוסר ודאות מתמשך כמו תקופת הקורונה. בכדי לסייע לעסקים בתקופה הקשה הזו, מציעה חברת דן אנד ברדסטריט, הנחשבת לחברה הגדולה, המקצועית והוותיקה ביותר בתחום איסוף מידע על עסקים וחברות, את מערכת "ארגז הכלים לניהול סיכונים". המערכת המתקדמת, מנצלת את המידע המקיף והאיכותי שקיים בחברה, בכדי לאפשר לבעל העסק לדעת עם מי לעשות עסקים וממי כדאי להזהר.

הלקוח לא משלם בזמן? מהיום יש פתרון להגנה מירבית על העסק, מקור: unsplash הלקוח לא משלם בזמן? מהיום יש פתרון להגנה מירבית על העסק | מקור: unsplash הלקוח לא משלם בזמן? מהיום יש פתרון להגנה מירבית על העסק, מקור: unsplash

מה מספק לכם "ארגז הכלים לניהול סיכונים":

• ניטור שוטף של הפעילות העסקית והמסחרית של העסקים שאתם עובדים מולם;

• תמונה מדויקת של המצב הפיננסי ומוסר התשלומים של לקוחות וספקים;

• בעת חריגה או חשד לסיכון, מועבר מידע התראתי - ישירות למייל האישי של בעל העסק, המתעדכן כל הזמן;

• המענה המיידי מאפשר לכם לקבל את ההחלטה העסקית הנכונה תוך שניות מרגע קבלת המידע.

  

אופיר שמואל, מנהל השיווק של חברת דן אנד ברדסטריט מתייחס ליכולות המערכת ולמענה שהיא מספקת בעת הנוכחית: "החשש בקרב עסקים בישראל בנוגע לתשלומים של לקוחות וספקים הוא מוצדק ואנחנו רואים את זה במידע שזורם אלינו מכלל המשק. לכן, החלטנו להרתם ולסייע לעסקים להתמודד בהצלחה עם המצב ולהמנע מנטילת סיכונים מיותרים. מה שיפה ב"ארגז הכלים לניהול סיכונים" הוא שהוא מתאים לכל העסקים, ללא תלות בגודל שלהם או בתחום העיסוק. באמצעותו, כל עסק יכול להחליט כיצד הוא מתנהל מול הלקוח או הספק, האם לשמור על מסגרת האשראי או לשנות את מבנה התשלומים והמקדמות, או האם בכלל כדאי לעשות עסקים עם אותו הלקוח – שאלות אקוטיות שחשובות לכל עסק בעת הנוכחית".

אופיר שמואל, צילום: אודי ברויידה אופיר שמואל | צילום: אודי ברויידה אופיר שמואל, צילום: אודי ברויידה

בעל עסק: כמה שווה לך הוודאות בתקופה של אי ודאות?

"להמשיך להתנהל כאילו "עסקים כרגיל" בעת הנוכחית היא כמו משחק ברולטה רוסית. זו האלטרנטיבה שלדעתנו אינה קיימת עבור מנהלים אחראיים" אומר אופיר ומסכם: "התרומה שלנו לעסקים היא ביצירת ודאות לעסק ויכולת לספק לו מידע בעל ערך על מעל ל-320 מיליון חברות בארץ ובעולם, שיאפשר לו להמשיך ולקיים את העסק ולעזור לו לקבל החלטות נכונות ובטוחות בתקופה הסוערת הזאת."

לא מפתיע שדן אנד ברדסטריט מעידים כי כבר אלפי לקוחות בישראל נהנים מפתרון ההגנה, מהעסקים הקטנים ועד הגדולים במשק, ובתקופה זו בפרט זהו הפתרון ה"חם" בשוק המסייע להם לצלוח את התקופה.

מכאן, שהמסקנה המתבקשת היא כי אין טעם להשאיר את העסק שלכם יום אחד בלי ההגנה המתאימה. ההמלצה שלנו, תשתמשו בכלי שיאפשר לכם לצלוח את התקופה על הצד הטוב ביותר. תשאירו את הפרטים ונציג מטעם דן אנד ברדסטריט יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תגיות