אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בפעם הראשונה: הכנסות הדיגיטל של הניו יורק טיימס היו גבוהות מהכנסות העיתון המודפס צילום: בלומברג

בפעם הראשונה: הכנסות הדיגיטל של הניו יורק טיימס היו גבוהות מהכנסות העיתון המודפס

העיתון רשם ברבעון השני הכנסות של 185.5 מיליון דולר מהמנויים לאתר ומהפרסום בדיגיטל, לעומת הכנסות של 175.4 מיליון דולר מהפרסום בעיתון המודפס; ברבעון הצטרפו 669 אלף מנויים חדשים לאתר, מספר המנויים הכולל עומד על 6.5 מיליון - 5.7 מיליון בדיגיטל בלבד

05.08.2020, 17:53 | שירות כלכליסט

בפעם הראשונה מאז החל הניו יורק טיימס לפעול במדיה המקוונת, ההכנסות מפעילות הדיגיטל בסיכום רבעוני היו גבוהות יותר מההכנסות מהעיתון המודפס.  

קראו עוד בכלכליסט

הניו יורק טיימס קומפני דיווחה היום (ד') על הכנסות של 185.5 מיליון דולר מהמנויים בתשלום והפרסום בדיגיטל ברבעון השני של 2020, מול הכנסות של 175.4 מיליון דולר מהפרסום בעיתון המודפס (הפרינט).

לעיתון הצטרפו במהלך הרבעון 669 אלף מנויי דיגיטל חדשים, מספר המצטרפים הגבוה ביותר אי פעם. מספר המנויים הכולל עומד עתה על 6.5 מיליון, מהם 5.7 מיליון בדיגיטל בלבד – העיתון כבר עבר את מחצית הדרך ליעד שהציב לעצמו, של 10 מיליון מנויים עד לשנת 2025.

מערכת הניו יורק טיימס במנהטן, צילום: bensonglobal מערכת הניו יורק טיימס במנהטן | צילום: bensonglobal מערכת הניו יורק טיימס במנהטן, צילום: bensonglobal

הניו יורק טיימס היה החלוץ בעיתונות הפרינט המובילה שהחל לגבות תשלום עבור התכנים הדיגיטליים שלו, כבר בשנת 2011, בתקופה שבה מהלך כזה נחשב לסיכון גדול מדי.

החברה סיימה את הרבעון עם רווח של 23.7 מיליון דולר או 14 סנט למניה, לעומת 25.2 מיליון דולר או 15 סנט למניה ברבעון המקביל ב-2019. הרווח המתואם עמד על 18 סנט למניה ועלה על תחזיות האנליסטים שעמדו על 3 סנט למניה בלבד.

ההכנסות הכוללות של חברת הניו יורק טיימס ירדו ב-7.5% ל-403.8 מיליון דולר, בהשוואה ל-436.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. גם שורת ההכנסות התעלתה על התחזיות בשוק שעמדו על 390 מיליון דולר.

לפני שבועיים הודיע הניו יורק טיימס על מינויה של מרדית' קופיט לוויאן (Meredith Kopit Levien) כמנכ"לית הבאה שלו, במקום המנכ"ל הנוכחי מארק תומפסון, שפורש מהתפקיד בתום 8 שנות כהונה. היום אמר תומפסון בתגובה לפער בין הדיגיטל לפרינט: "הוכחנו שזה אפשרי – השקעת ומחויבות לעיתונות באיכות גבוהה מייצר חיבור עמוק לקהל, והחיבור הזה מייצר צמיחה בהכנסות ואפשרות להשקעה נוספת".

מחליפתו העתידית של תמפסון כיהנה בשלוש השנים האחרונות כמנהלת התפעול של העיתון ומיוחסת לה, בתפקיד האחרון ובתפקידים קודמים, תרומה גדולה להצלחה של המעבר לדיגיטל. קופיט לוויאן (49) תיכנס לתפקיד בחודש דצמבר ותהיה האדם הצעיר ביותר שהוביל את חברת ניו יורק טיימס כמנכ"ל מאז היווסדה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות