אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מותג הנעליים ד"ר מרטינס החזיר את מענקי הסיוע שקיבל מממשלת בריטניה צילום: Dr Martens

מותג הנעליים ד"ר מרטינס החזיר את מענקי הסיוע שקיבל מממשלת בריטניה

החברה קיבלה סבסוד של עד 80% מהשכר של העובדים בחודשים מרץ עד יוני. כעת היא הודיעה שהמכירות עלו בכ-50% והרווח כמעט והכפיל עצמו ב-12 החודשים עד יוני. המנכ"ל הגדיר את השנה הנוכחית כשנה של "צמיחה יוצאת דופן"

13.08.2020, 11:39 | שירות כלכליסט
מותג הנעליים הבריטי ד"ר מרטינס החזיר את מענקי הסיוע שקיבל מהממשלה הבריטית לאחר שהמכירות עלו במהלך הסגר.

קראו עוד בכלכליסט

לפי הודעת החברה, המכירות עלו בקרוב ל-50% בעוד שהרווח כמעט והכפיל עצמו ב-12 החודשים עד יוני. המנכ"ל קני ווילסון הגדיר את השנה הנוכחית כשנה של "צמיחה יוצאת דופן". עוד הוסיף כי האסטרטגיה של החברה התמקדה בדיגיטל "וזה כמובן שם אותנו בעמדה טובה להתמודד עם הסגר".

החברה קיבלה מענקים במסגרת תכניות הסיוע של הממשלה לשמירה על מקומות עבודה, שסבסדה עד 80% מהשכר של העובדים בחודשים מרץ עד יוני. אך בחברה החליטו להחזיר את הכסף בהתחשב בכך שלהגדרתם הפגינו "עמידות במסחר וחוזק כלכלי" במהלך המשבר.

נעלי ד"ר מרטינס, צילום: Dr Martens נעלי ד"ר מרטינס | צילום: Dr Martens נעלי ד"ר מרטינס, צילום: Dr Martens

בשנה הפיסקאלית האחרונה החברה אף פתחה 16 סניפים חדשים, כך שהיא מפעילה 122 חנויות. שיעורי צמיחה גבוהים במיוחד נרשמו בארה"ב, שם נפתחו 5 סניפים חדשים והחברה אף עברה למכור בחנויות כלבו.

החברה, שהוקמה כשיתוף פעולה בין רופא גרמני וחברה לייצור נעליים, חזרה בשנים האחרונות לאופנה בעקבות ההתעניינות החוזרת באופנת שנות ה-90. המגף המזוהה עם המותג ממשיך לזכות בפופולאריות, אך החברה החלה לייצר גם סנדלים ונעלי ספורט, שעזרו להעלות את המכירות ב-48% ל-672 מיליון פאונד. מכירות הסנדלים עצמן זינקו ביותר מ-50%.

החברה היא בבעלות חברת הפרייבט אקוויטי פרמירה מאז 2014. לפי הדיווחים היא הייתה קרובה להימכר לפרייבט אקוויטי קרלייל גרופ במרץ עבור 300 מיליון פאונד, אך העסקה ככל הנראה הוקפאה בשל התפרצות הקורונה.

"החודשים האחרונים היו מאתגרים עבור כולם, ואני גאה ביותר בעמידות והמחויבות שהצוות שלנו הפגין, שאפשרו לנו להמשיך ולשרת את הלקוחות שלנו גם במהלך המגיפה", הגיב ווילסון. אף שאנחנו עדיין נמצאים בתקופה פגיעה ולא ודאית, יש לנו אסטרטגיה ברורה מאד שנתמכת על ידי מותג חזק וחיבור ללקוחות, ואני בטוח בעתיד של החברה".

תגיות