אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באבל נותנת גז: עלייה של 14% בהיקף הנסיעות באוגוסט למרות התו הסגול קרדיט: חברת דן

באבל נותנת גז: עלייה של 14% בהיקף הנסיעות באוגוסט למרות התו הסגול

חברת שירותי הנסיעה מדווחת כי במהלך אוגוסט מספר הנסיעות התייצב על ממוצע של כ-4,800 לקוחות, זאת לעומת ממוצע של כ-4,200 נוסעים בחודש יולי. משבר הקורונה, הסגר והוראות ההתקהלות עם ההגבלות מנעו מבאבל לממש ביקושים ל-7,000 נסיעות

19.08.2020, 13:19 | ליאור גוטמן

חברת באבל (Bubble), שמפעילה שירותי הסעות לפי דרישה, מדווחת על עלייה של כ-14% בהיקף הנסיעות.

קראו עוד בכלכליסט

לפי נתוני החברה במהלך אוגוסט עלה מספר הנסיעות והתייצב על ממוצע של כ-4,800 לקוחות, זאת לעומת ממוצע של כ-4,200 נוסעים בחודש יולי. עוד טוענים בחברה שבשעות השיא מספר הנוסעים ברכב עומד על כ-5 נוסעים בשעה, קרוב לרף התפוסה העליון המותר על פי הנחיות התו הסגול.

 

באבל. בחברה מדווחים על יותר מ-7,000 בקשות יומיות לנסיעות, צילום: באדיבות משרד התחבורה באבל. בחברה מדווחים על יותר מ-7,000 בקשות יומיות לנסיעות | צילום: באדיבות משרד התחבורה באבל. בחברה מדווחים על יותר מ-7,000 בקשות יומיות לנסיעות, צילום: באדיבות משרד התחבורה
שירות התחבורה הציבורית Bubble Dan נולד כששיתוף פעולה בין דן לחברת ויה. בינואר האחרון החברה כבר דיווחה על ממוצע נסיעות של כ-5,000 איש ביום  עם כוונה להתרחב לערים נוספות ולהרחיב את צי הרכב גם למכוניות חשמליות. אולם משבר הקורונה, הסגר והוראות ההתקהלות עם ההגבלות שלהם מנעו מהחברה לממש את הביקוש הרב.

בחברה מדווחים על יותר מ-7,000 בקשות יומיות לנסיעות, חלקן כאמור לא יכול להתמשש עקב הגבלות שקבעה המדינה על נסיעות בתחבורה ציבורית.

לטענת מנכ"ל קבוצת דן אופיר קרני, העלייה בכמות הנוסעים, במספר הנסיעות ובתפוסה מצביעות על האמון הרב שהציבור נותן בשירות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות