אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
טסקו הבריטית תייצר עוד 16 אלף משרות כדי לתמוך בפעילות האונליין צילום: בלומברג

טסקו הבריטית תייצר עוד 16 אלף משרות כדי לתמוך בפעילות האונליין

ענקית הקמעונאות מסרה כי המשרות יכללו 10,000 מלקטים, שירכיבו את הזמנות הלקוחות, ו־3,000 נהגים שימסרו אותן. שאר המשרות יוקצו למגוון תפקידים בחנויות ומרכזי הפצה

25.08.2020, 08:13 | שירות כלכליסט
רשת המרכולים הבריטית טסקו הודיעה כי היא מתכוונת ליצור עוד 16 אלף משרות קבועות כדי לתמוך בפעילות המקוונת שלה שקיבלה דחיפה משמעותית בקורונה, כך דיווחה סוכנות הידיעות רויטרס.

טסקו מסרה כי המשרות יכללו 10,000 מלקטים, שירכיבו את הזמנות הלקוחות, ו־3,000 נהגים שימסרו אותן. שאר המשרות יוקצו למגוון תפקידים בחנויות ומרכזי הפצה. "הרשת מצפה שמרב העבודות החדשות ימולאו על ידי עובדים שהצטרפו על בסיס זמני בתחילת מגפת הקורונה ועכשיו רוצים להישאר על בסיס קבוע", אמרה החברה. המשרות החדשות יצטרפו ל־4,000 המשרות הקבועות שנוצרו מאז תחילת משבר הקורונה.

סניף של טסקו, צילום: בלומברג סניף של טסקו | צילום: בלומברג סניף של טסקו, צילום: בלומברג

בעוד קמעונאיות גדולות, בתי מלון וחברות תעופה פיטרו עשרות אלפי אנשים כדי לחסוך בעלויות, רשתות הסופר בבריטניה מצאו את עצמן מגייסות עובדים נוספים במטרה להתמודד עם העלייה בביקוש למשלוחי מצרכים עד הבית. כך רשתות הסופר המוזלות אלדי ולידל הודיעו בחודש שעבר שהן מתכוונות עוד השנה ליצור בבריטניה 1,200 ו־1,000 משרות חדשות, בהתאמה, וזאת בזמן שהן ממשיכות לפתוח עוד ועוד חנויות ברחבי המדינה.

לפי טסקו, מכירות מקוונות מהוות כיום 16% מכלל המכירות, לעומת 9% לפני פרוץ המגפה. החברה צופה שמכירות מקוונות יקפצו השנה בשני שלישים ויגיעו לכדי שווי של 5.5 מיליארד ליש"ט.

אהולד דלהאיז, מפעיל גדול של סופרים בארצות הברית ואירופה, אמר מוקדם יותר החודש שהמותגים תחתיו שכרו יותר מ־45 אלף עובדים ברחבי העולם במהלך הרבעון השני של השנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות