אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
KFC הפסיקה ללקק את האצבעות צילום: שאטרסטוק

KFC הפסיקה ללקק את האצבעות

רשת המזון המהיר נאלצה להיפרד מהסיסמה הוותיקה, שטוענת כי העוף המטוגן שלה טעים עד כדי ליקוק אצבעות. בימי קורונה היו מי שטענו נגדה כי זה לא מתאים

25.08.2020, 13:06 | שירות כלכליסט
רשת המזון המהיר קנטאקי פרייד צ'יקן (KFC) החליטה לוותר על הסלוגן הוותיק שלה: "ללקק את האצבעות" (Finger Lickin’ Good), בטענה שאינו מתאים לעידן הקורונה. בעקבות זאת מתכוונת החברה להשיק בקרוב קמפיין פרסומי חדש עם מסר שונה.

קראו עוד בכלכליסט

הסיסמה הזו שירתה את החברה במשך יותר משישה עשורים, אך היא ספגה ביקורת לפני חמישה חודשים, לאחר ששידרה פרסומת ובה נראים אנשים מלקקים את האצבעות שלהם ושל החברים שלהם. זאת בעוד רשויות הבריאות ברחבי העולם קוראות לאנשים לשמור על ריחוק חברתי והיגיינה בסיסית - כולל שטיפה חוזרת של הידיים. לפי הדיווחים, רשות השמירה על סטנדרטים בפרסום בבריטניה קיבלה מעל 150 תלונות על הפרסומות בחודש מרץ.

"לדעתנו, כולנו יסכימו איתנו שהשנה הנוכחית היא שונה, וכרגע הסלוגן שלנו לא נשמע מתאים", הודיעה החברה. "לכן אנחנו לוחצים על כפתור ההשהיה, ולא נשתמש בסיסמה בפרסום שלנו בזמן הקרוב".

הסיסמה הבעייתית של KFC: ללקק את האצבעות, צילום: גטי אימג הסיסמה הבעייתית של KFC: ללקק את האצבעות | צילום: גטי אימג'ס הסיסמה הבעייתית של KFC: ללקק את האצבעות, צילום: גטי אימג

עם זאת, הודיעו בקנטאקי פרייד צ'יקן שהסיסמה עשויה לחזור "בזמן המתאים", אך בינתיים הם ישנו את המסר בקמפיין החדש שיושק בקרוב.

KFC נאלצה לסגור סניפים במדינות רבות, בשל סגרים שהוטלו בהן לבלימת התפשטות הקורונה. הסניפים שנפתחו מאז נדרשים לשמור על הנחיות בריאות מחמירות וריחוק חברתי.

"מצאנו את עצמנו במצב ייחודי. יש לנו סלוגן איקוני, שלא מתאים לאווירה הנוכחית", הודתה קתרין טאן -ג'ילספי, סמנכ"לית השיווק של החברה. "אך אף שאנחנו מקפיאים את השימוש בסיסמה, אתם יכולים להיות בטוחים שהאוכל שרבים כל כך משתוקקים לו ברחבי העולם לא ישתנה בכלל".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות