אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניודי הסלולר באוגוסט: HOT מובייל עם שיעור הנטישה הגבוה ביותר צילום: שאטרסטוק

ניודי הסלולר באוגוסט: HOT מובייל עם שיעור הנטישה הגבוה ביותר

3% מלקוחות החברה נטשו אותה במהלך החודש, אל מול פרטנר שמסיימת עם שיעור הנטישה הנמוך ביותר - 1.35%; we4G מובילה את הטבלה עם גיוס של כ-8,500 לקוחות. בתחתית הטבלה - סלקום וגולן טלקום שהתמזגו באחרונה

01.09.2020, 19:23 | אביאור אבו
we4G, חברת הסלולר של אקספון 018, ממשיכה להוביל את טבלת ניודי הסלולר ומסיימת את חודש אוגוסט בגיוס חיובי של כ-8,520 לקוחות נטו - גיוסים בקיזוז נטישות, ללא לקוחות חדשים או מתנתקים. לאחריה פרטנר שמסיימת עם גיוס חיובי של כ-1,370 לקוחות נטו ורמי לוי עם גיוס חיובי של כ-490 לקוחות נטו.

קראו עוד בכלכליסט

אחריהן, שאר החברות סיימו את החודש עם גיוסים שליליים: פלאפון עם אובדן של כ-180 לקוחות נטו; 019 מובייל של טלזר עם אובדן של כ-870 לקוחות נטו; HOT מובייל עם אובדן של כ-2,330 לקוחות נטו; וגולן טלקום עם אובדן של כ-3,600 לקוחות נטו. בתחתית הטבלה נמצאת סלקום, שמאבדת כ-4,570 לקוחות נטו.

סלקום וגולן טלקום, צילום: חיים הורנשטיין, שוקה כהן סלקום וגולן טלקום | צילום: חיים הורנשטיין, שוקה כהן סלקום וגולן טלקום, צילום: חיים הורנשטיין, שוקה כהן

פרטנר מציגה את שיעור הנטישה החודשי הנמוך ביותר בניודים העומד על כ-1.35% ממצבתה, כאשר HOT מובייל מציגה את שיעור הנטישה הגבוה ביותר העומד על כ-2.94% ממצבתה. בסך הכול התניידו במהלך חודש אוגוסט כ-182 אלף מנויים, לאחר שבחודש יולי נעו בין החברות כ-195 אלף מנויים וביוני כ-200 אלף מנויים.

בסיכום שמונת החודשים הראשונים של השנה, סלקום עם האובדן הגבוה ביותר של כ-26 אלף לקוחות נטו. לפניה נמצאת גולן שמאבדת כ-24 אלף לקוחות נטו. אם מחברים בין הנתונים של סלקום וגולן, שהתמזגו באחרונה, איבדו שתי החברות יחד כ-50 אלף לקוחות נטו. את מירב הלקוחות איבדו החברות למחוללת התחרות הראשית בשוק, we4G, שמובילה עם גיוס חיובי של כ-55 אלף לקוחות נטו מתחילת השנה. החברה ממשיכה לשבור את השוק עם מחירים אטרקטיביים "לכל החיים" דרך מבצעי שיווק אגרסיביים וקמפיינים רחבים בתקשורת. בסך הכול נעו בין החברות מתחילת השנה כמיליון ו-343 אלף לקוחות.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות