אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סלקום זכתה במכרז לניהול הדאטה של יינות ביתן צילום: עמית שעל

סלקום זכתה במכרז לניהול הדאטה של יינות ביתן

החברה תנהל את תשתית המחשוב של הקבוצה, הכוללת שרתים ומערכי אחסון, למשך שלוש שנים. על פי הערכות, היקף המכרז עמד על כ־2 מיליון שקל

03.09.2020, 07:58 | אביאור אבו

קבוצת סלקום זכתה במכרז מערך הדאטה של יינות ביתן, במסגרתו תנהל את תשתית המחשוב של הקבוצה, הכוללת שרתים ומערכי אחסון, למשך שלוש שנים, כך נודע לכלכליסט. על פי הערכות, היקף המכרז עמד על כ־2 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

גבאי. המכרז נאמד ב־2 מיליון שקל, צילום: עמית שעל גבאי. המכרז נאמד ב־2 מיליון שקל | צילום: עמית שעל גבאי. המכרז נאמד ב־2 מיליון שקל, צילום: עמית שעל

קבוצת יינות ביתן מפעילה שלוש תת־רשתות: יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין. ב־2016 איחדה החברה את הדאטה סנטר שלה עם זה של רשת מגה אותה רכשה. לאחרונה הקבוצה קיבלה החלטה להוציא את מערך המחשוב שלה לאתר חיצוני. בשבועות האחרונים העבירה סלקום את המערך של יינות ביתן לחוות השרתים שלה בראש העין.

במכרז התמודדה המחלקה העסקית בסלקום, בהובלת נדב אמסלם, מול שורה של חברות תקשורת. ל”כלכליסט” נודע כי גם בזק בינלאומי השתתפה במכרז. יו”ר יינות ביתן הוא שלמה רודב, ששימש עד לאחרונה כיו”ר בזק. יותר ויותר ארגונים בוחרים בשנים האחרונות לארח את פעילות ה־IT שלהם בחווה חיצונית ולהתמקד בליבת הארגון. משבר הקורונה אף האיץ תהליכים אלה בשל הרצון לחסוך בעלויות נדל”ן, חשמל ואבטחה.

מיכאל לובושיץ, מנכ"ל יינות ביתן, צילום: שוקה כהן מיכאל לובושיץ, מנכ"ל יינות ביתן | צילום: שוקה כהן מיכאל לובושיץ, מנכ"ל יינות ביתן, צילום: שוקה כהן

מיכאל לובושיץ, מנכ"ל קבוצת יינות ביתן, מסר לכלכליסט: "חיפשנו יתרונות רבים שיכללו גמישות לשינויים הנובעים מהתכנית העסקית של הרשת, שימוש במיקור חוץ המאפשר לנצל יתרונות של חברה מתמחה בעלות/תועלת גבוהה יותר, אתר מאויש 27/4 ומאובטח ברמה גבוהה ומאפשר התייעלות עתידית באמצעות הרחבת שימוש בשירותים ומוצרים נוספים, כמו אבטחת מידע, ניהול תשתית ועוד, ועל כן בחרנו בסלקום".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות