אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הכלים שיעזרו לכל מנהל בכיר להצליח בתקופת קורונה ולאחריה צילום: שאטרסטוק

הכלים שיעזרו לכל מנהל בכיר להצליח בתקופת קורונה ולאחריה

קורסים אקסקלוסיביים עבור מנהלים בכירים לרכישת ידע וכלים בעולמות הדיגיטל נחשבים בעולם, ובצדק, ל"סחורה לוהטת" במהלך משבר הקורונה. עד היום לא נמצא לקהל יעד זה מענה דומה בישראל, אבל לא עוד. באחרונה הושק Calaclist Executive Academy – מיזם הדרכות ייחודי למנהלים בכירים המספק את מבוקשם בעולמות הדיגיטל

03.09.2020, 13:59 | בשיתוף כלכליסט אקדמי
משבר הקורונה מחייב את המנהלים הבכירים לצאת מאזור הנוחות שלהם ולרכוש מיומנויות חדשות שיאפשרו לעסק לשרוד ולהצליח בתקופה זו. מתוך כך, קל להבין מדוע קורסים והכשרות למנהלים בכירים בעולמות הדיגיטל הפכו באחרונה לטרנד עולמי. רק באחרונה פירסם האיחוד האירופאי מידע על התנהלות עסקים בתקופת הקורונה ומתוכו עולה כי עסקים בעלי נוכחות דיגיטלית חזקה פחות פגיעים להידרדרות כלכלית. לכן, אנשים בעלי כישורים בתחום הדיגיטל יכולים להיות בעלי ערך רב בסיוע לחברות להישאר מעל המים בתקופות קשות.

המגמה הנוכחית האיצה למעשה תהליך ארוך טווח עם מספר גדל והולך של עסקים שמתבססים על עולמות הדיגיטל, בעולם וגם בישראל. אולם אם בימים של שגרה, השליטה בפעילות הדיגיטל היתה נתונה בידי עובדי הארגון או ספקים חיצוניים, היום אנחנו עדים ליותר ויותר מנהלים בכירים שמעדיפים להיות "hands-on" על הזירות הדיגיטליות של הארגון.

באחרונה השיקו כלכליסט יחד עם חברת Wivo, ו-370 את Calaclist Executive Academy - מיזם לימודי הדיגיטל והאי-קומרס הייחודי למנהלים ומנהלות בכירים. המיזם, הראשון מסוגו בישראל, נועד לספק למנהלים את הידע הספציפי לו הם זקוקים על מנת לנהל באופן ישיר ובצורה מיטבית את מהלכי הדיגיטל של הארגון.

הכלים שיעזרו לכל מנהל בכיר להצליח בתקופת קורונה ולאחריה, צילום: שאטרסטוק הכלים שיעזרו לכל מנהל בכיר להצליח בתקופת קורונה ולאחריה | צילום: שאטרסטוק הכלים שיעזרו לכל מנהל בכיר להצליח בתקופת קורונה ולאחריה, צילום: שאטרסטוק

רועי רון סמנכ"ל הדיגיטל של כלכליסט מפרט על המהלך: "אנחנו עדים למגמה עולמית שבה אנשים בתפקידים בכירים רוצים לדעת יותר על עולמות הדיגיטל, וכיצד בעזרת ידע הם יכולים לשפר את הצלחת העסק שלהם. אבל הקורונה חידדה את הצורך הזה בגלל שתי סיבות עיקריות. ראשית, ההבנה שלא ניתן להסתמך בהכרח על ספקים חיצוניים או על עובדים שיצאו לחל"ת ושנית, העלייה בחשיבות של עולמות הדיגיטל בקרב לקוחות וקהלי יעד שנמצאים יותר בבתים ומנהלים את חייהם דרך הרשת. מתוך כך, הבנו שצריך לעשות מעשה ולספק פתרון למנהלים בכירים בישראל ולכן הקמנו את המיזם יחד עם שותפים מובילים בתחומם."

ההדרכות מותאמות באופן אישי ובהתאם לדרישות הלקוח, על ידי צוות מומחי דיגיטל המורכב מהאנליסטים ומנהלי הקמפיינים של Wivo, בפורמט של 1:1 או בקבוצות קטנות בבית הלקוח או במשרדי כלכליסט. הקורס הנו אישי ונתפר למידותיו המדויקות וצרכיו של הלקוח על בסיס פגישת אפיון והיכרות ראשונית אשר ניתנת חינם ללא כל התחייבות.

תכני הלימוד כוללים:

• היכרות מעמיקה עם פלטפורמות המדיה השונות (לרבות מדיה פרוגרמטית, גוגל, פייסבוק וכו'), הבנת הפלטפורמות לצורך בקרה ומעקב שוטף

• הבנה מעמיקה בעולם האנליזה וניתוח קמפיינים לרבות גוגל אנליטיקס, טראקינג, המרות וכו'

• תכנון וניהול אסטרטגיית דיגיטל שנתית מותאמת אישית, כולל הבנת מבצעים שיווקיים, פילוח קהלי יעד, ניתוח מתחרים, הגדלת אחוזי ההמרה, ועוד.

• ניהול תקציב השיווק הדיגיטלי, לשם מיקסום ההשקעה ועמידה ביעדים, כולל ניהול נכון של מנהלי הקמפיינים בפייסבוק, בגוגל ובגוגל אנליטיקס, עבודה מול יעדי ROI.

"באמצעות הפגנת שליטה ובקיאות באסטרטגיית הדיגיטל, יוכלו המנהלים לנהל את מנהלי הקמפיינים, לדעת לאן התקציבים של הארגון מופנים וכיצד לבקר אותם בעצמם.

ההדרכות שאנחנו מציעים מספקות למנהלים כלים להכווין את העובדים במדויק לעבר מטרת העסק, לראות את התמונה המלאה ולהבטיח כי העסק יצלח את תקופת הקורונה ואף ישגשג במהלכה ולאחריה" מסכם רועי.

תגיות