אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אדם סינגולדה: לא רכשנו את אאוטבריין כי כבר לא היה לנו כדאי

אדם סינגולדה: לא רכשנו את אאוטבריין כי כבר לא היה לנו כדאי

מנכ"ל ומייסד טאבולה פרסם בבלוג שכתב את הסיבות לכישלון העסקה עם אאוטבריין: "בהתבסס על הביצועים היחסיים של שתי החברות, החלטנו שהעסקה המקורית כבר לא הגיונית"

10.09.2020, 17:17 | מאיר אורבך
בהודעה על המיזוג בין טאבולה  לאאוטבריין התעקשו שני הצדדים לקרוא לעסקה מיזוג בין שתי חברות. בבלוג שמפרסם היום (ה') אדם סינגודלה, מנכ"ל ומייסד טאבולה לאחר שדבר ביטול ההסכם בין שתי החברות שנחת באוקטובר 2019 פורסם, הוא כותב "מדוע לא רכשנו את אאוטבריין". כבר מתחילת הדרך היה ברור שזו עסקת רכישה בין חברה אחת גדולה באופן ברור מהשניה וכך גם היו תנאי העסקה. 250 מיליון דולר במזומן וכ-30% מהחברה החדשה. 

קראו עוד בכלכליסט

בבלוג שפירסם סינגולדה באתר החברה הוא אומר שהסיבה לכישלון היא רק מספרים ונתונים. "להסכם היה תאריך תפוגה לאחר 12 חודשים, מה שנתן לשני הצדדים דרך להיפרד. במסגרת התהליך החלפנו מידע פיננסי זה עם זה. בהתבסס על הביצועים היחסיים של שתי החברות, החלטנו שהעסקה המקורית כבר לא הגיונית. יכולנו לבחור לשלם את אותו המחיר של 30% בהון פלוס 250 מיליון דולר, אך בעלי המניות שלנו חשבו שזה יותר מדי עבור מה שנקבל על סמך התרומה היחסית של שתי החברות".

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה

"לא היה כאן שום דבר אמוציונלי, לא לגבי התאמה לתרבות - רק נתונים", כותב סינגולדה. "מתוך כבוד עמוק ניסינו לעשות עסקה שהייתה הון עצמי בלבד (אך פחות הון עצמי), או הון עצמי ומזומנים (אך פחות מזומנים) התואמים את תרומתה הכספית של אאוטבריין לטאבולה. נכשלנו, והחלטנו לבטל. אני אוהב את צוות של אאוטבריין ומאחל להם בהצלחה בשנים הבאות".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
אמינות is the new currency
חברה אחת אמינה וישרה כמו סרגל והשניה ידועה באמינות מפוקפקת מאד - אם התוצאות של טאבולה כל כך טובות כמו שהיא מצהירה, למה עולם הפרסום גועש מכך שהיא לא עומדת בהתחיבויות שלה למפרסמים והפרה חוזי תשלום בכל העולם - או שאתה יכול לשלם ועומד בהתחיבויות שלך, או שאתה שקרן
איש פרסום  |  13.09.20
9.
2 אתה חי בסרט, ההפך הוא הנכון, טאבולה לא רצתה לשלם יותר ממה שאאוטבריין שווה
למה שטאבולה תשלם על אאוטבריין יותר מהתרומה שלה לחברה? באאוטבריין עובדים התחילו להתפטר, בקושי היה שם כבר כ"א, הם לא הניעו תהליכים וחיכו למיזוג כדי שטאבולה יתמודדו עם זה כבר, אז טאבולה לא היו פראיירים ולא מקיימים עסקה בכל מחיר.
דנית ביר  |  11.09.20
לכל התגובות