אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Coralogix הישראלית גייסה 25 מיליון דולר צילום: יח"צ

חברת Coralogix הישראלית גייסה 25 מיליון דולר

החברה פיתחה פלטפורמה המסייעת לצוותי תכנות לנטר ולנתח מידע אותו מייצרות מערכות התוכנה שלהם. החברה מעסיקה כ-60 עובדים במרכזים בתל-אביב, סן-פרנסיסקו, ומומבאי וגייסה עד כה מעל ל-40 מיליון דולר

30.09.2020, 15:59 | הגר רבט
קורלוג'יקס (Coralogix) הישראלית הודיעה היום (ד׳) על השלמת גיוס של 25 מיליון דולר בסבב B, מה שמביא את סך גיוסי ההון של החברה למעל 40 מיליון דולר. את הגיוס הובילו קרן Red-Dot וקרן OG tech של אייל עופר, בהשתתפות המשקיעים הקיימים בחברה: Aleph VC, StageOne ventures, Janvest Capital partners, 2B-angels, Plus ventures. החברה מעסיקה כ-60 עובדים במרכזים בתל-אביב, סן-פרנסיסקו, ומומבאי.

קראו עוד בכלכליסט

קורלוג'יקס הינה פלטפורמה לעיבוד מידע אשר מסייעת לצוותי תכנות לנטר ולנתח את המידע אותו מייצרות מערכות התוכנה שלהם. הפלטפורמה שפיתחה החברה מבוססת על למידת מכונה ומאפשרת זיהוי חריגויות אוטומטי והתרעות על מגוון תקלות ועל השפעת גרסאות חדשות על איכות המערכת. מהחברה נמסר כי אלפי לקוחות בעולם משתמשים במוצריה בתחום האופרציה ואבטחת המידע, בהם גם חברות ישראליות מובילות כגון Monday, Payoneer, Fiverr, Armis ועוד.

יוני פרין, סמנכ"ל הפיתוח בקורלוג'יקס מסר: "החברה צמחה בלמעלה מ-500 לקוחות בפרק זמן של כ-6 חודשים, וזוהי רק ההתחלה. על מנת לתחזק את רמת השירות לה אנו מחויבים ולהמשיך להוביל בשוק אנו מתכוונים להגדיל את קבוצת הפיתוח באופן משמעותי ולייצר צוותי מומחים בניתוח מידע וביצועים".

מימין אריאל אסרף ויוני פרין. קורלוג מימין אריאל אסרף ויוני פרין. קורלוג'יקס | צילום: יח"צ מימין אריאל אסרף ויוני פרין. קורלוג

במקביל, מודיעה החברה על השקת פיצ׳ר חדש בשם Streama שיאפשר מעבק למודל תמחור חדש בתחום: יכולת לניתוח מידע בזמן אמת ללא שימוש באחסונו. עד היום, נמסר מהחברה, מודל התמחור בשוק הלוגים היה מבוסס כמות בלבד, כלומר גודל המידע הנשלח ביום היה הפרמטר העיקרי שהשפיע על המחיר.

על ידי כתיבה מחדש של חלקים נרחבים בטכנולוגיה המוכרת של Elasticsearch, מהנדסי החברה פיתחו יכולת חדשה המאפשרת ניתוח בזמן אמת של המידע, ללא שימוש באחסון או אינדוקס שלו, מה שמאפשר הוזלת עלויות משמעותית של עד כ-70%. המוצר החדש נותן ללקוחות החברה יכולת לבחור מהי חשיבותו של כל מידע שהם שולחים לפי מגוון פרמטרים, ולשלם לפי חשיבות המידע. כך שמידע שמנותח באופן תדיר על ידי חיפושי טקסט יעלה מחיר מסוים, מידע אותו רוצים להציג בדשבורדים ולקבל עליו התראות ואנומליות יקבל מחיר אחר, ומידע אותו צריכים לצרכי compliance ותיעוד יקבל מחיר זול יותר. כך למעשה בונה הלקוח את תמונת הצורך העסקי שלו במידע ומשלם לפיה.

תגיות