אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל spot.io: "רואים נסיקה מוחלטת בשימוש בענן"

כך אמר עמירם שחר, מנכ”ל ספוט הישראלית (spot.io) שנרכשה ע"י נטאפ האמריקאית ב-450 מיליון דולר, בשיחה עם הגר רבט במסגרת אירוע האונליין Work@Home של כלכליסט. לדבריו, "המעבר לעבוד מהאונליין, עליית המשתמשים ברשתות החברתיות ויותר קניות באינטרנט - גרמו לחברות להשתמש יותר בשירותי ענן"

30.09.2020, 15:14 | מעין מנלה

הענן והקורונה משתלבים בכמה מימדים: העבודה מהבית, שימוש רב יותר ברשתות החברתיות והקניות באינטרנט, כל אלה גרמו לחברות טכנולוגיה להשתמש יותר בשירותי ענן. "אנחנו רואים נסיקה מוחלטת כמעט בכל ההיבטים במנגנונים של שימוש בשרתי ענן".

"במימד העבודה מהבית המעבר לעבוד מהאונליין, משתמשים יותר ברשתות החברתיות ומזמינים יותר מאמזון, עורכים יותר קניות באינטרנט מה שגרם לחברות להשתמש יותר בשירותי ענן", כך אמר עמירם שחר מנכ”ל spot.io בשיחה עם הגר רבט במסגרת אירוע האונליין Work@Home של כלכליסט.

קראו עוד בכלכליסט

לדברי שחר, החברה שלו היא חברה ישראלית שהוקמה ב-2015 ועוזרת ללקוחות שמשתמשים במיחשוב ענן להוזיל את העלויות שלהם. החברה נרכשה לאחרונה על ידי נטאפ האמריקאית עבור 450 מיליון דולר. "החלטנו שלהצטרף לנטאפ ולהמשיך לבנות ביחד איתם זה הדבר הנכון עבור ספוט. היו הרבה חששות לגבי איך זה יקרה במהלך הקורונה אבל בסוף זה קרה באופן מדהים".

עמירם שחר מייסד ספוט עמירם שחר מייסד ספוט עמירם שחר מייסד ספוט

שחר מספר שלא נתקל בחברות שהיו לחלוטין לא ערוכות לשימוש בענן. "היו מקרי קיצון כמו זום או סיסקו ווב אקס, שראו נסיקה הרבה יותר גדולה ממה שהם ציפו ולכן נתקלו גם בעניין של משאבי ענן וגם ארכיטקטורת תוכנה שנדרשו כדי להתאים את זה לסקייל החדש. אבל סך הכל ענן, ההבטחה שלו היא שיש לך אינסוף משאבים שאפשר לתת לו. וזה היופי בענן – זה פשוט עובד".

לדבריו, בגלל חוסר הוודאות בתחילת המשבר, העדיפות הראשונה של הארגונים הייתה חיסכון בכסף. "ראינו ארגונים שהיו איתנו ושקלו להשלים רכישה שעם פרוץ המשבר אמרו 'אנחנו רוצים את זה עכשיו' כי חיסכון בכסף עבר להיות בעדיפות ראשונה וראינו את זה אצל המון לקוחות".

"זה עזר לנו להגדיל את ההכנסות שלנו, להגדיל את החברה יותר מהר ממה שציפינו השנה. מצד שני היו את הסגמנטים של התיירות והתרבות שנפגעו. היו לנו שיחות עם לקוחות שנועדו לראות איך אנחנו עוזרים להם בתוך המשבר הזה. בסך הכל ראינו עלייה של כמעט 100% בטראפיק של הלקוחות שלנו", אמר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות