אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בתמורה פנסיה ופיננסים מקבלים יותר צילום: רמי זרנגר

בתמורה פנסיה ופיננסים מקבלים יותר

בתמורה פנסיה ופיננסים עונים הכי מהר ונותנים את השירות המקצועי והטוב ביותר

14.10.2020, 12:20 | בשיתוף תמורה פנסיה ופיננסים

אז יש לנו חדשות בשבילכם - מבוטחי תמורה פנסיה ופיננסים מקבלים יותר. יותר מקצוענות, יותר שירות, יותר ביטחון ויותר טכנולוגיה.

תמורה פנסיה ופיננסים, מבית כלל ביטוח, היא מנהל ההסדרים המוביל בישראל. 400 עובדות ועובדי תמורה מתמחים בפתרונות פיננסים, למעסיקים ולעובדים. בתמורה עובדים במטרה להקנות ביטחון כלכלי לחוסכים ולמבוטחים ושקט תפעולי למעסיקים.

בתמורה הלקוח הוא המלך. כגוף שמשרת יותר מ- 200 אלף חוסכים ומבוטחים ומאות מעסיקים מהגדולים בישראל, שמים בתמורה דגש חזק על המחויבות ללקוח. למשל, בתמורה 750 מבוטחים שמקבלים מדי חודש פיצוי עבור אובדן כושר עבודה, ללא מקרה אחד של תביעה משפטית. בנוסף, בתמורה בונים תוכניות פנסיוניות וביטוחיות שמתאימות ללקוח באופן ייעודי ומעניקים את השירות הטוב ביותר למבוטח, לחוסך ולמעסיק.

הוכחה לשירות ולמקצוענות של תמורה פנסיה ופיננסים ניתנה בתוצאות מחקר שביצעה חברת CI מידע שיווקי. המחקר מצא כי מוקד השירות של תמורה סוכנות לביטוח עונה הכי מהר. הסקר בדק את הסוכנויות הגדולות במשק במספר פרמטרים, ומצא כי תמורה עונה מהר, כמעט  פי 2 מזמן המענה של הסוכנות שהגיעה למקום השני ופי 10 יותר מהר מהסוכנות שהגיעה למקום השביעי. מוקד השירות בתמורה נותן מענה בשני צלצולים. גם בתקופת הסגר, ובזמן שעובדי תמורה עבדו מהבית, הלקוחות קיבלו שירות מלא ולא הרגישו בהבדל.

תוצאות סקר זמן מענה במוקדי השירות תוצאות סקר זמן מענה במוקדי השירות תוצאות סקר זמן מענה במוקדי השירות

חוסכים ומבוטחים שמעדיפים כי מקצוענים יטפלו בחיסכון הפנסיוני שלהם, יבחרו בתמורה. החיסכון הפנסיוני הוא הנכס הפיננסי הגדול ביותר שאדם יצבור במשך חייו. שוויו לעיתים גדול אף יותר מדירה. בתמורה יודעים להתאים את התכנית כך שיילקחו בחשבון כל הפרמטרים האישיים של הלקוח. לצורך כך נעזרים בתמורה בטכנולוגיה ותוכנות ייחודיות, זו הדרך הנכונה לבנות תיק פנסיוני במאה ה- 21.

לתמורה ניסיון וידע רב בעבודה מול מגזרים שונים, למשל מעסיקים מתחום ההיי-טק, הפיננסים וגם חברות בין לאומיות, חברות ממשלתיות, רשויות מקומיות ועסקים קטנים ובינוניים (SMB). המעסיקים שעובדים עם תמורה מקבלים באופן מקוון את פירוט התיק של כל עובד, כולל הפקדות ויתרות. ביכולתם להעביר בלחיצת כפתור בקשות על התחלה וסיום עבודה, לחתום און-ליין ועוד. העובדים יכולים לבדוק באופן מקוון את מצב התוכניות שלהם, להיעזר בסימולטורים שמציגים את סכומי הביטוח הנדרשים בעתיד, ולתזמן שיחה עם נציג שירות דרך האתר בזמן שנוח להם.

עקיבא קלימן, מנכ"ל תמורה פנסיה ופיננסים, צילום: רמי זרנגר עקיבא קלימן, מנכ"ל תמורה פנסיה ופיננסים | צילום: רמי זרנגר עקיבא קלימן, מנכ"ל תמורה פנסיה ופיננסים, צילום: רמי זרנגר

כחברה שהציבה את השירות ללקוחותיה בראש מעייניה, השיקה תמורה מענה ייחודי באמצעות הוואטסאפ. בנוסף, מחלקת מימוש זכויות שמטפלת בתביעות מוות, נכות ובריאות, דואגת למימוש הזכויות של מבוטחים וחוסכים, באמצעות לליווי אישי, מקצועי ואוזן קשבת. שירות ייחודי שמדגיש את העובדה כי בתמורה הלקוח הוא המלך מאפשר לכל לקוח להתקשר לטלפון הסלולרי של מנכ"ל תמורה. לתמורה יש פתרון לכל טווח השקעה - לחוסכים לטווח ארוך ולחוסכים לטווח קצר ובינוני, למשל באמצעות קופת גמל להשקעה.

מוזמנים ליצור עכשיו קשר, בטלפון *6099 או בוואטסאפ במספר 0546367944 ותקבלו את התמורה הנדרשת.

 

לאתר תמורה ופנסיה ופיננסים>>

 

תגיות