אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סלברייט מחזירה ל-700 עובדיה את הפחתת השכר מהגל הראשון צילום: שלומי יוסף

סלברייט מחזירה ל-700 עובדיה את הפחתת השכר מהגל הראשון

לאחר שהפחיתה בשכר עובדיה בעקבות משבר הקורונה, סלברייט, המתמחה בכלים לחילוץ מידע ממכשירי מובייל, מודיעה לעובדיה בישראל ובעולם כי תעביר מענק חד פעמי להפחתת השכר שנעשתה בתחילת משבר הקורונה. הסכום מוערך במיליוני שקלים בודדים

22.10.2020, 16:30 | מאיר אורבך
חברת סלברייט הודיעה היום (ה') ל-700 עובדיה בישראל ובעולם כי תעביר להם במענק חד פעמי את כספי הפחתת השכר שהתרחשה בשיאו של גל הקורונה הראשון. זאת לאחר שכבר בספטמבר החזירה החברה את רמות השכר של כלל עובדיה לאלו שהיו בטרם פרוץ המגיפה. החברה לא מסרה את סכום הכסף שהוחזר לעובדים, אך על פי ההערכות מדובר במיליוני שקלים בודדים.

קראו עוד בכלכליסט

"בחודש אפריל, על רקע הצפי לירידה פוטנציאלית בהיקף העסקאות המתוכננות ובתקציבים עבור פרוייקטים חדשים ברבעונים הבאים, הפחתנו באופן רוחבי ומדורג את השכר לכלל העובדים, לרבות המנהלים וההנהלה הבכירה", אמר מנכ"ל סלברייט יוסי כרמיל. "נקטנו בצעד מניעתי זה לא מתוך מצוקה אלא מתוך אחריות לעתידה של החברה ולהמשך צמיחתה, דאגה לעובדיה ורצון להימנע מפיטורים, ואכן במשך כל תקופת הקורונה שימרה סלברייט את כלל עובדיה בחברה".

"את הרבעון השלישי של 2020 סיימה החברה במצב טוב מאוד, עם גידול של כ-20% בהיקף המכירות ועמידה ביעדים המקוריים לשנת 2020. עובדי סלברייט גילו בתקופה האחרונה אחריות ושותפות אמיתית לעתיד החברה", אמר כרמיל.

יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט, צילום: שלומי יוסף יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט | צילום: שלומי יוסף יוסי כרמיל, מנכ"ל סלברייט, צילום: שלומי יוסף

סלברייט מתמחה בכלים לחילוץ מידע ממכשירי מובייל למיניהם, כשפתרונותיה ומשמשים אלפי סוכנויות אכיפת חוק מובילות ביותר מ-150 מדינות, ממשלות, תאגידים וארגונים ברחבי העולם.

בינואר 2020, רכשה סלברייט את חברת BlackBag Technologies מסן חוזה קליפורניה, המתמחה בפתרונות חילוץ, פענוח וניתוח מידע דיגיטלי ממערכות מחשוב. הרכישה הרחיבה את היצע פתרונות המודיעין הדיגיטלי של סלברייט וקידמה גישה של "One-Stop-Shop" שתיתן מענה לכל צורכי החקירות של לקוחותיה. באוגוסט השנה צירפה החברה שני חברי הנהלה חדשים: רונן ערמון כסמנכ"ל בכיר למוצר וטכנולוגיה ומירי מישור גולדנברג כסמנכ"לית בכירה לשירותי לקוחות.

תגיות

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

36.
געגועים לרון
מאז שרון עזב החברה איבדה את זה לגמרי. יוסי ומנהל הפיתוח החדש לא מצליחים להכנס לנעליים של רון. הדבר העצוב יותר- שסלברייט ע"פ מיטב המסורת נפרדה מרון בצורה מכוערת וכך גרמה לנתק מוחלט מהאדם שעיצב לאורך השנים את מוצרי החברה המצליחים. רב האנשים מאוד פסימיים לגבי סיכויי החברה לצמוח בלי דמות כדוגמת רון.
עובד פחות מרוצה  |  25.10.20
לכל התגובות