אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ממשיכות להרוויח מהקורונה: פדיון רשתות המזון עלה בספטמבר ב-11.2% צילום: גדי קבלו

ממשיכות להרוויח מהקורונה: פדיון רשתות המזון עלה בספטמבר ב-11.2%

זאת לעומת התקופה המקבילה אשתקד; סך הפדיון של רשתות השיווק עלה ב-8.6%, כך לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. בצל ההגבלות והסגר, במהלך ספטמבר נרשמה עלייה של 4.8% בפדיון רשתות המזון לעומת אוגוסט

02.11.2020, 13:03 | דורון ברויטמן

פדיון רשתות המזון בחודש ספטמבר עלה ב-11.2% לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כאשר סך הפדיון של רשתות השיווק עלה ב-8.6%; כך לפי נתוני הלמ"ס שמתפרסמים היום (ב'). כמו כן, בצל ההגבלות והסגר שהוטל במהלך ספטמבר נרשמה עלייה של 4.8% בפדיון רשתות המזון לעומת אוגוסט, ו-1.4% בסך הפדיון של רשתות השיווק.

קראו עוד בכלכליסט

 , צילום: גדי קבלו צילום: גדי קבלו  , צילום: גדי קבלו

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה (מוצרים שניתן להשתמש בהם שימוש חוזר וממושך יותר משנה אחר), כלי בית ו"שונות": מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.

השינויים בפדיון של רשתות השיווק בינואר-אוגוסט 2020, לעומת התקופה המקבילה אשתקד

בין החודשים ינואר-אוגוסט השנה עלה פדיון רשתות השיווק ב-3.1% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (מנוכה עונתית). מתוך זה עלה פדיון רשתות המזון ב-8.6% ושל מוצרים בני קיימה ב-2.8%. לעומת זאת, ירידה גדולה של 14.1% נרשמה בפדיון רשתות הטקסטיל וההלבשה, ושל 10.4% בצריכה הפרטית של הדלק.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות