אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מסר בבקבוק: טסלה משיקה טקילה ממותגת בצורת ברק

מסר בבקבוק: טסלה משיקה טקילה ממותגת בצורת ברק

טסלה מצטרפת למועדון המתרחב של יצרני רכב אשר משיקים משקאות אלכוהוליים. הטקילה במחיר של 250 דולר לבקבוק זמינה לעת עתה רק בארה"ב ובמדינות אשר מאפשרות ביצוע של משלוחי אלכוהול, ואין אפשרות להשיגה בישראל

06.11.2020, 10:13 | תומר הדר

אחרי שהשיקה להביור  חולצות ועוד שלל אביזרים, מגיע תורה של טסלה להצטרף למועדון ההולך ומתרחב של יצרני רכב, החל באסטון מרטין וכלה בלמבורגיני, אשר משיקים משקאות אלכוהוליים ממותגים.

קראו עוד בכלכליסט

במקרה של טסלה מדובר בטקילה אשר משווקת בבקבוק בצורת ברק. הטקילה של טסלה רחוקה מאוד מלהיות זולה במחיר של 250 דולר לבקבוק, ורחוקה מאוד מלהיות זמינה בהתחשב בעובדה שהיצרנית משווקת אותה לעת עתה רק בארה"ב ורק במדינות מסוימות אשר מאפשרות ביצוע של משלוחי אלכוהול.

הטקילה של טסלה. מסר שיווקי הטקילה של טסלה. מסר שיווקי הטקילה של טסלה. מסר שיווקי

באתר טסלה העולמית מצוין כי הטקילה של טסלה אינה זמינה לרכישה באזורנו. האתר עדיין מציע משרות לאיוש בישראל, למרות שישראל אינה מופיעה ברשימת המדינות הרשמית של טסלה.

כצפוי, הטקילה של טסלה כוללת גם את המלל השיווקי המתבקש: "אנו מציגים את טסלה טקילה: טקילה ייחודית המיוצרת במספרים מוגבלים אשר מיוצרת מצמחי אגאבה המגיעים מגידול בגובה רב בשילוב עם צמחי אגאבה המגיעים מגידול בגובה נמוך. המשקה מיושן במשך 15 חודשים בחביות עץ אלון ומועבר לבקבוקים בעבודת יד. המשקה עצמו כולל ניחותות וניל ופירות יבשים".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות