אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

Mind the Tech NY2020

"בגלל האווירה החיובית השנה - הרבה עסקים נערכים לקמפיינים של עונת הקניות"

כך אמר שלומי חגי, סמנכ"ל הכספים של Contentsquare, בוועידת Mind the Tech New York של כלכליסט. לדבריו, בגלל השינוי הדיגיטלי המואץ, "התמונה היא חיובית מאוד בתחום העסקים הדיגיטליים. רואים גם עלייה שמקבילה לעסקאות, בתחום אחסון האתרים והענן וכל ההוצאות שמסביב"

17.11.2020, 17:00 | תומר הדר

"בגלל האווירה החיובית, עסקים נערכים לקמפיינים ולאירועים של עונת הקניות שלפני חג המולד" – כך גילה שלומי חגי, סמנכ"ל הכספים של Contentsquare, בוועידת Mind the Tech New York של כלכליסט.

קראו עוד בכלכליסט

על הנייר Contentsquare היא סטארטאפ צרפתי, ואולם מאז רכשה את קליקטייל הישראלית ב-2019 יש לחברה פעילות נרחבת בישראל. במרץ היא גייסה 190 מיליון דולר, בין השאר על מנת להרחיב את מרכז המו"פ שלה ברמת גן, שבו מועסקים 150 מתוך 600 עובדי החברה.

מימין: דינה פסקא רז ושלומי חגי מימין: דינה פסקא רז ושלומי חגי מימין: דינה פסקא רז ושלומי חגי

המערכת הטכנולוגית של קונטנסקוייר מאפשרת למותגים ליצור חוויות טובות יותר עבור משתמשים ולמקסם את רווחיהם. הפלטפורמה של החברה מנתחת את התנהגות הלקוחות באמצעות מעקב אחר מיליארדי אינטראקציות אנונימיות באינטרנט, במובייל ובאפליקציות, והפיכת מידע נצבר זה להמלצות נבונות. כתוצאה מהניתוח, לקוחות החברה מגדילים את ההכנסותיהן, ומתקשרים בדרך טובה יותר עם המשתמשים.

הפלטפורמה של החברה גם מאפשרת לה לזהות שינויים ומגמות בשוק המקוון, בעיקר בקרב עסקים קטנים ובינוניים. חגי, שדיבר בוועידה עם דינה פסקא רז, שותפה וראש מערך הטכנולוגיה ב-KPMG, אמר שבכל הנוגע לפעילות מקוונת, למגיפת הקורונה היתה השפעה חיובית ביותר. "עולם העסקים הדיגטליים גדל מהר מאוד בתקופת הקורונה", הוא הסביר. "אנחנו רואים הרבה עסקאות. כל המגזר הזה פורח, והרבה עסקים גדלים ומרוויחים יפה מאוד.

"כמובן שיש הרבה מגזרים תעופה, תערוכות ותייירות שנמצאים בהמתנה, אבל התמונה הכללית מאוד חיובית. אנחנו רואים גם עלייה, שמקבילה לעסקאות, בתחום אחסון האתרים והענן וכל ההוצאות שמסביב. אנחנו רואים גם קמפיינים פרסומיים, כל שנה יש קמפיינים לקראת בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי, השנה אנחנו רואים הרבה הכנות, בגלל הצמיחה ובגלל האוויר החיובית מאוד, אנחנו רואים את כל הלקוחות שלנו נערכים לקמפיינים ולאירועים האלו".

חגי גם התייחס לתוכניות הנפקה אפשריות של Contentsquare: "בגודל הנוכחי של החברה, ואחרי הגידול בשנים האחרונות, אנחנו הולכים לכיוון של הנפקה. למרות שהתחלנו בהליך ראשוני של הערכות להנפקה, והמשקיע מאוד מאמין בזה, מבחינת קונטנטסקוור הנפקה היא לא המטרה. זה רק אמצעי להשגת יעדי החברה".

הוא הסביר גם מה צריכה חברת טכנולוגיה, במיוחד בתחום התוכנה כשירות, לעשות כדי להכין את עצמה להנפקה "החברה צריכה לנטר את מצבה כדי לוודא שהיא מוכנה להנפקה", הוא אמר.

"אפשר לדבר על מדדים פנימיים כמו שיעור תשואה פנימה, שימור הכנסות, עלות רכישת לקוחות וכל מה שסמנכ"ל כספים צריך לנטר. חברה גם צריכה לוודא שההכנסות גדלות וגדלות בקצב הנכון, ולדעת מה החוסן הפיננסי שלה כדי שברגע שהיא מנפיקה היא תהיה מוכנה מכל ההבטים הכספיים שלה".

תגיות