טוויטר מתחרה באינסטגרם וסנאפצ'ט: תאפשר לפרסם תכנים שיעלמו אחרי 24 שעות
החברה חשפה את Fleets, פיצ'ר חדש ברשת החברתית שיאפשר למשתמשים לפרסם טקסטים, תמונות וסרטונים שיעלמו לאחר 24 שעות במכשירי אנדרואיד ו-iOS. במקביל החברה הציגה שירות שיחות אודיו בזמן אמת בשם Spaces שיחל לפעול ברחבי העולם במהלך 2021
17.11.2020, 16:45 | איתמר זיגלמן
הרשת החברתית משיקה היום (ג') פיצ'ר חדש, Fleets, שמאפשר למשתמשים לשגר תמונות בגודל מסך מלא, סרטונים וטקסטים, שיעלמו אחר 24 שעות – בדומה לשירותי הסטורי של סנאפצ'ט ואינסטגרם.
וזה עוד לא הכל: החברה הודיעה כי תשיק בקרוב פיצ'ר נוסף בשם Spaces, שיאפשר למשתמשים להיכנס לחדרי שיחה שיבחרו לפתוח – או להצטרף לחדרים קיימים – שבהם יוכלו לנהל שיחות קוליות (אודיו) עם משתמשים אחרים. גם ב- Spaces נכנסת טוויטר לתחרות מול חברה קיימת, Clubhouse, שכבר מספקת שירות פופולרי דומה.
לעמוד כלכליסט-טק
לחצו כאן
קראו עוד בכלכליסט
ההשקה מגיעה לאחר פיילוט שביצעה טיוויטר לשירות החדש, באזורים מקומיים בברזיל. עתה נפתח השירות לכל המשתמשים, באנדרואיד וב-iOS. החברה ציינה כי היא מצפה שהשירות יעודד משתמשים נוספים לצייץ ולשתף הרבה יותר ברשת חברתית. ″אנשים מרגישים יותר בנוח להצטרף לשיחות בטוויטר עם הפורמט הזה מכיוון שמה שהם אומרים חי רק לרגע במקום להרגיש שהוא קיים לנצח”, אמר ג’ושוע האריס, מנהל העיצוב בטוויטר.
That thing you didn’t Tweet but wanted to but didn’t but got so close but then were like nah.
— Twitter (@Twitter) November 17, 2020
We have a place for that now—Fleets!
Rolling out to everyone starting today. pic.twitter.com/auQAHXZMfH
תגובה אחת לכתיבת תגובה