אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ספוטיפיי בוחנת הוספת סטוריז לפלייליסטים שלה צילום: Swift Insolvency

ספוטיפיי בוחנת הוספת סטוריז לפלייליסטים שלה

אפליקציית המוזיקה המצליחה בוחנת את הטמעת הפיצ'ר הפופולרי, בשלב זה מדובר באפשרות שניתנת לאמנים לצרף סרטונים קצרים לפלייליסטים שלהם ככלי המחבר בין המאזין, האמן וחברת התקליטים

29.11.2020, 14:56 | רפאל קאהאן
ספוטיפיי בוחנת את צירוף פיצ'ר הסטוריז לשירות שלה. כך על פי הדיווח של אתר "גיזמודו" מסוף השבוע. התכונה החדשה נבחנת תחילה במטרה לאפשר לאמנים לברך את מאזיניהם לרגל חג המולד בפלייליסטיים ייעודיים לחג.

קראו עוד בכלכליסט

הסטוריז שמופיעים היום בספוטיפיי מוטמעים בתמונת הפרופיל של הפלייליסט. במקרה הנוכחי הסטורי כולל כאמור ברכות של חלק מהאמנים ששיריהם מופיעים ברשימת ההשמעה, כגון ג'ניפר לופז, אווה מקס או קלי קלרקסון. היעד של ספוטיפיי לספק כלי שיווק נוסף ואמצעי לשמירה על קשר עם המעריצים עבור האמנים וחברות התקליטים.

לא מדובר בתכונה חדשנית ומרשימה. מאז סנאפצ'ט, שהיתה הראשונה שהפעילה את הפיצ'ר, כמעט כל ענקיות המדיה החברתית מפייסבוק ועד טוויטר הטמיעו תכונה דומה. ואולם ספוטיפיי אינה רשת חברתית, וזה מה שהופך את הניסיון החדש למעניין עבורה.

עד כה התכונה לא נחשפה לציבור אלא הוטמעה במסגרת בדיקות פנימיות שנעשו בשיתוף עם משתמשים ואמנים שנבחרו בדיסקרטיות. ואולם כעת הבדיקה הפכה לציבורית, גם אם לא כל המשתמשים יוכלו לראות אותה. עדיין לא ברור האם האפשרות להוספת סטוריז בספוטיפיי תהיה שמורה לאמנים או משפיענים, או שכל משתמש באפליקציה יוכל לפרסם סטורי משלו בזמן שהוא מאזין לשירים האהובים עליו.

למעשה, גם אחרי הדיווחים בתקשורת, ספוטיפיי נמנעה מלחשוף מידע נוסף י בנושא. החברה הסתפקה בתגובה הלקונית "אנו נוהגים לבדוק באופן שוטף שיפורים בחוויית המשתמשים שלנו."חלק מהם משמשים אותנו לבניית תכונות שיופצו לאחר מכן לכל המשתמשים".

תגיות