אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תשכחו מישיבות ומצגות - עצת הזהב של אלון מאסק למנכ"לים צילום: גטי

תשכחו מישיבות ומצגות - עצת הזהב של אלון מאסק למנכ"לים

מייסד טסלה וספייס איקס והאיש השני בעושרו בעולם, מציע למנכ"לים להתמקד בהפיכת המוצר שלהם ל"מדהים ככל האפשר". לדבריו, הדרך היא חיפוש מתמיד אחר ביקורת שלילית במטרה להשתפר

12.12.2020, 16:59 | שירות כלכליסט
מייסד חברת הרכבים החשמליים טסלה וחברת החלל ספייס איקס אלון מאסק, אמר כי אם מטרתם של מנכ"לים היא לנהל עסק מצליח, עליהם לבזבז פחות זמן בהסתכלות על התוצאות הפיננסיות של החברות ויותר זמן בהעברת ביקורת על מוצריהם.

קראו עוד בכלכליסט

מנכ"לים צריכים "לבזבז פחות זמן על פיננסים, פחות זמן בחדרי ישיבות, פחות זמן בפאוור פוינט, ויותר זמן בלנסות להפוך את המוצר שלהם למדהים ככל האפשר", טען בראיון שהעניק ל"ביזנס אינסיידר" במהלך ועידת מנכ"לים שקיים ה"וול סטריט ג'ורנל" מוקדם יותר השבוע.

"האם המנכ"לים של אמריקה התאגידית התמקדו מספיק בשיפור המוצר שלהם? אני חושב שהתשובה היא לא", טען המיליארדר. לדבריו, גם במקרים שבהם חדשנות של מוצר לא באה בקלות למנהיגים עסקיים, עדיין מדובר בכישור "שבהחלט ניתן ללמוד אותו". לטענת מאסק, הצעד הראשון שאנשים צריכים לעשות הוא פשוט להתאמץ. "אם לא התאמצתם מספיק, תתאמצו חזק יותר", אמר. "אין כאן שום דבר נסתר".

מאסק. פחות ישיבות ומצגות, יותר חיפוש מתמיד אחרי ביקורת שלילית, צילום: רויטרס מאסק. פחות ישיבות ומצגות, יותר חיפוש מתמיד אחרי ביקורת שלילית | צילום: רויטרס מאסק. פחות ישיבות ומצגות, יותר חיפוש מתמיד אחרי ביקורת שלילית, צילום: רויטרס

מאסק הוסיף כי מנכ"לים חייבים לרדוף אחרי פידבקים שליליים מכל הפינות כדי להשתפר. "גם מלקוחות וגם מאנשים שאינם לקוחות". למנהיגים עסקיים הוא ממליץ לקחת צעד אחורה מהסיטואציה ולשאול את עצמם: "האם המוצר שלנו נפלא כפי שהוא יכול להיות? כנראה שלא. מה תוכלו לעשות כדי להפוך אותו למעולה?"

מאסק (49), ששוויו נאמד ב-145 מיליארד דולר, הפך בחודש שעבר לאיש השני העשיר בעולם אחרי מייסד ומנכ"ל אמזון ג'ף בזוס. על פי פורבס, אחריו מדורגים מייסד מיקרוסופט ביל גייטס ומייסד פייסבוק מארק צוקרברג.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות