אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יוניטי מוסיפה להתרחב: חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סנאפ

יוניטי מוסיפה להתרחב: חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם סנאפ

במסגרת ההסכם, סנאפ תקבל גישה לרשת הפרסום של יוניטי, שמגיעה לכ-2 מיליארד שחקנים בטלפונים ניידים. המהלך יסייע לשתי החברות להציג יותר פרסומות ובאופן ממוקד יותר. בנוסף, מפתחים שעובדים עם יוניטי יוכלו להטמיע את הטכנולוגיה של סנאפ במשחקים שלהם

20.12.2020, 18:36 | עמית קלינג

חברת יוניטי הדנית-אמריקאית, המפתחת סביבה לבניית משחקים המשמשת לבניית יותר מחצי מהמשחקים בעולם, הודיעה בסוף השבוע על שותפות עם חברת סנאפ, המוכרת בעיקר בזכות הרשת החברתית סנאפצ'ט. שיתוף הפעולה נחתם רשמית אחרי מגעים לאורך חצי השנה האחרונה.

עוד על יוניטי בגיימריסט

מהצד של יוניטי, שיתוף הפעולה הזה יספק למפתחים כלים לאינטגרציה עם סנאפצ'ט. בין היתר, זה יאפשר לשחקנים להתחבר למשחקי מובייל ישירות עם חשבון סנאפצ'ט וכן לשתף בתוך משחקים צילומי מסך וסרטונים קצרצרים עם הפילטרים המוכרים שלה. שיתוף הפעולה גם יפתח בפני מי שבונים משחקים ביוניטי גישה לכלים שסנאפ פיתחה.

אפליקציית סנאפצ אפליקציית סנאפצ'ט. הפילטרים יגיעו לתוך משחקים | צילום: שאטרסטוק אפליקציית סנאפצ

סנאפ מצידה תקבל גישה למערכת Unity Ads, שמאפשרת לפרסם ישירות למשחקי מובייל המפותחים ביוניטי. הגישה הזאת תאפשר לסנאפ להציע למפרסמים שעובדים איתה גישה למה שמוערך בלמעלה מ-2 מיליארד איש מסביב לעולם, הנחשפים חודשית ליותר מ-22 מיליארד פרסומות במשחקים השונים שפותחו באמצעות יוניטי. מהלך זה צפוי להטיב עם שתי החברות, שכן הוא יאפשר להן להציג יותר פרסומות ולטרגט אותן טוב יותר.

למעלה מ-50% מהמשחקים במובייל מפותחים ביוניטי, והמובייל תופס נתח הולך וגובר בשוק הגיימינג. מתוך כל שוק הזה, שלפי הערכות יגלגל ב-2020 כמעט 175 מיליארד דולר, המובייל יהיה אחראי ל-87 מיליארד דולר - כך לפי תחזית של חברת המחקר Newzoo.

רק בשבוע שעבר הודיעה יוניטי כי היא רוכשת לראשונה סטארט-אפ ישראלי, את חברת RestAR שתהפוך למרכז המו"פ הרשמי של יוניטי בישראל. החברה פיתחה טכנולוגיה שממירה תמונות של חפצים למודלים תלת-מימדיים. עד כה, היא התמקדה בעבודה עם אתרי מסחר, למשל כדי לאפשר ללקוחות לדמות מדידה של פריטי אופנה באמצעות מצלמת הטלפון, בטכנולוגיית מציאות רבודה. הטכנולוגיה של RestAR אמורה להגדיל את ארגז הכלים בתחום התלת-מימד עבוד מי שעובדים בסביבה של יוניטי.

בפרסומים האחרונים אודותיה, יוניטי מנסה למתג את עצמה ככלי המיועד לתעשיות נוספות מעבר לגיימינג, ומדגישה כי היא "הפלטפורמה המובילה בעולם ליצירה ותפעול של תוכן תלת-מימד בזמן אמת". המהלך הזה רומז לתוכניותיה של יוניטי להעמיק את השימושים בסביבת הפיתוח שלה בתעשיות נוספות, כפי שכבר קורה למשל באדריכלות, בעיצוב פנים, בתעשיית הרכב ובהפקות קולנוע. אלא שבתוך עולם המשחקים, יוניטי היא דווקא הכלי המועדף על מי שמפתחים בדו-מימד. בכל הקשור להפקות בתלת, היא שנייה למתחרה הגדול Unreal Engine – מבית חברת אפיק שאחראית ללהיט הגדול פורטנייט.

יוניטי הנפיקה מניות למסחר בבורסה לראשונה (IPO) ב-18 בספטמבר. זו היתה אחת ההנפקות המדוברות של השנה, ובה יוניטי גייסה יותר מ-1.3 מיליארד דולר לפי שווי של 13.6 מיליארד דולר. מאז, מניית החברה יותר משילשה את עצמה, וכעת נסחרת לפי שווי של קרוב ל-43 מיליארד דולר. השנה החולפת היתה טובה גם עבור סנאפ. רבים מיהרו להספיד את החברה, אולם מנייתה עלתה ביותר מ-200% מאז תחילת השנה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות