אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"אפשר וצריך לתת שירות לקוחות מצוין גם בענף הבנייה" קרדיט: מיכל אביב

"אפשר וצריך לתת שירות לקוחות מצוין גם בענף הבנייה"

ענף הבניה נתפס כענף שלא תמיד מעניק חווית שירות טובה ומקיפה ללקוח. ניר נווה בגדדי, מנכ"ל חברת 'נווה בגדדי', חברת בנייה מקבוצת 'נ.נווה', מסביר בפודקאסט את העקרונות החשובים של שירות הלקוחות בעולם הבניין. החל בתלונות הנפוצות והמענה האפשרי אליהן, דרך המענה והזמינות אליו, וכלה בתקופת הזמן שבה יש ללוות את הלקוח

21.12.2020, 16:17 | מוגש מטעם DUN'S 100

תגיות