אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת האם של תן ביס תכפיל את מרכז הפיתוח בארץ צילום: Nimrod Bar-On

חברת האם של תן ביס תכפיל את מרכז הפיתוח בארץ

לכלכליסט נודע כי המרכז בת”א, שמעסיק 80 עובדים, יורחב כדי לפתח עוד מוצרים למסעדות. הכנסות החברה־האם זינקו על רקע המגפה

22.12.2020, 08:22 | מאיר אורבך

ענקית משלוחי המזון ההולנדית Just Eat Takeaway תכפיל את מרכז הפיתוח שלה בישראל עד סוף שנת 2021, כך נודע ל"כלכליסט". החברה רכשה את תן ביס הישראלית ב־2018 במטרה לפתח נוכחות במגזר ה־B2B בשווקי המפתח שלה בעולם והקימה בתל אביב מרכז פיתוח שמונה כ־80 עובדים, בנוסף למאות עובדי המטה, התפעול והשליחים של תן ביס.

"אנחנו רוצים להכפיל את כמות העובדים ואף יותר מכך בשנה הקרובה”, אומר תומר פפר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Just Eat Takeaway ישראל, שמנהל את מרכז הפיתוח. “בכל הקשור לטכנולוגיות ולעבודה שלנו כאן היא עצמאית לחלוטין. אנחנו כמעין סטארט־אפ בתוך החברה הגדולה עם גב של תאגיד מבחינת תקציב ויציבות".

תומר פפר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Just Eat Takeaway ישראל. עבודה עצמאית, צילום: מלי ארואסטי תומר פפר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Just Eat Takeaway ישראל. עבודה עצמאית | צילום: מלי ארואסטי תומר פפר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של Just Eat Takeaway ישראל. עבודה עצמאית, צילום: מלי ארואסטי

שירותי Just Eat Takeaway, זמינים כיום ב־24 מדינות בעולם ב־200 אלף מסעדות. החברה נמצאת בהליך מיזוג עם Grubhub, ועם אישורו הסופי של המיזוג היא תהיה הגדולה בעולם בתחום מחוץ לסין. החברה־האם צמחה כשברקע משבר הקורונה והזינוק בהזמנות אוכל הביתה. הכנסותיה של Just Eat Takeaway צמחו במחצית הראשונה של 2020 ב־44% והסתכמו ב־1.03 מיליארד אירו. ה־EBITDA זינק ב־75%.

הדגש העיקרי הוא כרגע להמשיך ולפתח את המקבילה העולמית לשירות המוכר של תן ביס בישראל, שקיבל בעולם את השם Takeaway Pay. השירות מאפשר למעסיקים בעולם לספק לעובדיהם תקציב להזמנת ארוחות ממגוון רחב של מסעדות דרך הפלטפורמה העולמית. המוצר פעיל כבר כיום ב־8 מדינות באירופה — הולנד, בלגיה, גרמניה, פולין, אוסטריה, רומניה, שוויץ וצרפת, וצפוי להתרחב לשווקים נוספים.

שליח של תן ביס. המודל הועתק לשמונה מדינות בעולם, צילום: Nimrod Bar-On שליח של תן ביס. המודל הועתק לשמונה מדינות בעולם | צילום: Nimrod Bar-On שליח של תן ביס. המודל הועתק לשמונה מדינות בעולם, צילום: Nimrod Bar-On

למרות השינויים שגרם משבר הקורונה לשוק, בתן ביס מאמינים במוצר. "בעבר הלקוחות היו מזמינים כולם באותה שעה לאותם אזורים, כיום כל אחד עושה הזמנות לבית שלו. זה הוביל להרבה הזמנות קטנות יותר שמפוזרות בארץ, וזה גרם לנו לעשות שינויים", מספר פפר. "טייקאווי פיי עובד היטב כבר בשמונה מדינות. לשוק האירופי יש תיאבון ענק לזה. השקנו לפני חודשיים את הפלטפורמה בשוק הפולני והיא צומחת במהירות. במקביל אנחנו בונים מערכת ורסטילית שעושים בה שימושים לצרכים שונים לרבות הזמנות לכריסמס ודברים נוספים".

המערכת עליה מדבר פפר היא מוצר חדש במרכז הפיתוח בארץ עבור המסעדה. היא נקראת POS) Point of sale), שמאפשרת למסעדות לנהל הזמנות מכמה ממשקים: שולחנות בתוך המסעדה, טייק אווי ומשלוחים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות