אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת דורשת שינוי של התרבות האירגונית"

"טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת דורשת שינוי של התרבות האירגונית"

כל ארגון ותיק, בכל תחום, חייב לעבור תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית, אומר ד"ר יובל דרור. איך עושים זאת נכון וכיצד הארגון יכול להרוויח מכך? פרק חמישי

03.01.2021, 11:37 | אתי אפללו

"תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית הוא לא רק תהליך של הקמת אתר או הוספת חנות דיגטלית, זה מהפך מחשבתי עמוק שכל ארגון חייב לעשות, על מנת להצליח לבלוט בזירה התחרותית", כך מציין ד"ר יובל דרור, ראש התוכנית לטרנספורמציה דיגיטלית בלהב פיתוח מנהלים.

הצורך לעשות טרנספורמציה דיגיטלית נעוץ בבסיסו במידע. התקדמות הטכנולוגיה הובילה לכך שניתן היום למצוא הררי מידע כמעט בכל תחום שנוגע לפעילות ארגונים שונים. ניצול נכון של המידע באופן שהארגון יוכל להפיק ממנו ערך הוא המפתח להצלחה: "השינוי הוא עמוק. בעצם כל המפה התחרותית השתנתה. ארגון לא מתחרה כבר רק עם הארגון מעבר לכביש, הוא מתחרה עם ארגונים מעבר לים, וגם ארגונים שהוא מתחרה איתם ביד אחת - הוא משתף איתם פעולה ביד השנייה", מציין ד"ר דרור ומוסיף: "השינוי הזה מוביל גם לשינוי בתפיסת הלקוח. מה אפשר להציע לו ואיך נכון לעשות את זה. ארגונים היום מעמידים את המותג שלהם לרשות הלקוחות שלהם על מנת שיוכלו להשפיע ולקדם את עולם הערכים שלהם באמצעותו".

ד"ר יובל דרור ד"ר יובל דרור ד"ר יובל דרור

לדברי ד"ר דרור, מנהל שמוביל תהליך של טרנספורמציה דיגיטלית בארגון צריך להבין שלא מדובר במשהו נקודתי אלא בתהליך ארוך, מקיף ועמוק. תהליך כזה יכול לעורר התנגדויות בארגון, וחשוב למפות את איזורי ההתנגדות הצפויים, ולשנות את שיטת המדידה והתגמול של העובדים כך שיתאימו לתרבות האירגונית החדשה. איך עושים זאת בפועל? על כך בפודקאסט "זמן ניהול" שלפניכם. האזנה נעימה.

"טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת דורשת שינוי של התרבות האירגונית"
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאן"טרנספורמציה דיגיטלית מוצלחת דורשת שינוי של התרבות האירגונית"

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות