אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק: מנהל תחום המוצר התפטר מתפקידו צילום: canva

פייסבוק: מנהל תחום המוצר התפטר מתפקידו

רוב לת'רן, ששימש גם כראש מחלקת האמינות בפרסום של הרשת, כתב בפוסט פנימי שהוא עוזב כדי לעבוד בתחום "פרטיות הצרכנים"; לת'רן היה תכופות הפנים הציבוריות של מדיניות הפרסום השנויה במחלוקת של החברה

02.01.2021, 09:17 | סוכנויות הידיעות

רוב לת'רן (Rob Leathern), מנהל תחום המוצר בפייסבוק, עוזב את החברה.

קראו עוד בכלכליסט

לפי פוסט פנימי של החברה שהגיע לידי סוכנות הידיעות רויטרס, לת'רן, ששימש גם כראש מחלקת האמינות בפרסום (advertising integrity) של הרשת החברתית, וטיפל בפרסום של החברה שנגעו בנושאים רגישים כמו פוליטיקה ומידע שקרי סביב נגיף הקורונה, התפטר מתפקידו השבוע.

צנזורה בפייסבוק (צילום אילוסטרציה), צילום: שאטרסטוק צנזורה בפייסבוק (צילום אילוסטרציה) | צילום: שאטרסטוק צנזורה בפייסבוק (צילום אילוסטרציה), צילום: שאטרסטוק

לת'רן כתב בפוסט שפרסם שהוא "עוזב את פייסבוק כדי לעבוד על פרטיות צרכנים מעבר לתחום הפרסום והמדיה החברתית", מבלי שפירט לאן פניו מועדות.

לת'רן היה תכופות הפנים הציבוריות של מדיניות הפרסום השנויה במחלוקת של החברה. קודם לבחירות האחרונות לנשיאות ארה"ב פייסבוק ספגה ביקורת רבה על שהיא מתירה פרסום תכנים מטעים ותיאוריות קונספירציה שמופצים בפלטפורמה שלה. בנובמבר צייץ לת'רן שפייסבוק לא מחזיקה בטווח הקצר ב"יכולת הטכנית לאפשר הפצת פרסומות פוליטיות לפי מדינה או מפרסם". בעקבות זאת ביטלה פייסבוק איסור על פרסום פוליטי במדינת ג'ורג'יה לאחר הבחירות, לקראת ההצבעה של ה-5 בינואר שתקבע איזו מפלגה תשלוט בסנאט.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות