אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
Kardome זכתה בתחרות הפיתוחים של ריינהולד כהן

Kardome זכתה בתחרות הפיתוחים של ריינהולד כהן

החברה הזוכה פיתחה תוכנה שמזהה ומפרידה בין דוברים באמצעות מיקום הדיבור. TuneFork ו־PicUp במקומות השני והשלישי

25.01.2021, 20:10 | מעין מנלה

חברת Kardome המעניקה למכונות הנשלטות בשליטה קולית "אוזניים" טובות יותר, זכתה בתחרות הסטארטאפים של משרד עורכי הפטנטים ריינהולד כהן בשיתוף "כלכליסט". שנייה זכתה TuneFork שפיתחה טכנולוגיה מתקדמת להתאמת שמע אישית והפיכתה לאופטימלית, ושלישית הגיעה PicUp שמשפרת ביצועי שירות ומכירה בערוץ הטלפוני.

הטכנולוגיה שפיתחה Kardome מאפשרת לאפליקציות המופעלות באמצעות קול, לעבוד "בחיים האמיתיים" כשיש מספר רב של קולות. החברה פיתחה תוכנה שמפרידה בין דוברים באמצעות מיקום מקור הדיבור, וזה מאפשר להתייחס לכל דובר כאילו הוא היחיד שמדבר. החברה משתפת פעולה גם עם יצרני רכב וגם עם מהנדסי אמזון אודיו, האחראים לעוזרת האישית אלקסה המופעלת באמצעות קול. אמר דני צ'רקסקי, מייסד ומנכ"ל Kardome, אומר כי "מכשירים מופעלי קול עושים דרכם לכל סביבה שניתן להעלות על הדעת. עם זאת המורכבות האקוסטית של סביבות רבות יוצרת ביקוש לביצועי זיהוי דיבור משופרים".

דני צ דני צ'רקסקי ואלון סלפק, מייסדי Kardome. זכו במקום הראשון דני צ

TuneFork פיתחה טכנולוגיה להתאמת שמע אישית המבוססת על מחקרים קליניים, ומשפרת את איכות חייהם של אנשים עם טביעת שמיעה שאינה אופטימלית, כשקהל היעד הוא מעל 1.3 מיליארד איש בעולם שמתמודדים עם בעיות שמיעה ומתקשים בשימוש במכשירים חכמים ובאפליקציות אודיו. תומר שור, מייסד ומנכ"ל החברה, סיפר כי בעת שחיפשו פתרון לאביו ששמיעתו נפגעה, גילו שלכל אדם יש "טביעת שמיעה" ייחודית עבורו, ששמיעה היא חוויה סובייקטיבית וכי מכשירי השמיעה של היום אינם מותאמים לכך. "פיתחנו את TuneFork שמתאימה את כל תוכן האודיו לצרכי השמיעה של המשתמש", סיפר. "פיתחנו בדיקת שמיעה עצמית שכל אחד יכול לבצע בעזרת סמרטפון ואזניות רגילות, ובתוך חמש־שש דקות לקבל תוצאות קליניות. באמצעות התוצאות והסמרטפון אנחנו מייצרים סאונד מותאם אישית הכולל וידאו, אודיו, מוזיקה ושיחות".

ואילו PicUp פיתחה טכנולוגיה שמוסיפה שכבה ויזואלית חכמה בשיחות מעסקים ללקוחות, המאפשרת ללקוח הקצה לדעת מי מחפש אותו ומדוע. הטכנולוגיה מוטמעת בכ־10 מיליון מכשירים, ומשרתת חברות ביטוח וטלקום באירופה. בימים אלו מושק השירות גם בארץ. "כשהבנק מתקשר אלי אני לא רואה מי מתקשר או למה. החוויה הזאת מובילה לאמון מאוד נמוך ובהתאם לתוצאות לא טובות. ארגונים מאבדים חצי מהלקוחות הפוטנציאליים בשלב זה", אמר ליאור שחם, מנכ"ל ומייסד משותף בחברה.

התחרות שודרה באולפן וירטואלי ייחודי שהוקם על ידי חברת BY הפקות, במשבר הקורונה חייב אותה לחשב מסלול מחדש, ולהקים למשל את אולפן ההופעות הווירטואלי הראשון בישראל, שמשדר אירועים, מופעים וכנסים. את האירוע הנחה דרור גלוברמן.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות