אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תוקנה תקלת הגלישה בתשתית הסיבים האופטיים של אנלימיטד-סלקום צילום: דור מנואל

תוקנה תקלת הגלישה בתשתית הסיבים האופטיים של אנלימיטד-סלקום

מוקדם יותר דיווחו לקוחות על ניתוקים בגלישה שהחלו במהלך הלילה. לאנלימיטד כ-100 אלף לקוחות, רובם מחוברים דרך סלקום

03.02.2021, 16:44 | אביאור אבו

תוקנה תקלת הגלישה בתשתית חברת הסיבים האופטיים IBC (אנ לימיטד). מוקדם יותר, דיווח משתמשים כי הם חווים תקלות בגלישה, החל מהאטה ועד חוסר יכולת לגלוש.

התקלה החלה ב-4:00 לפנות בוקר ותוקנה לקראת 08:00 בבוקר, אך חזרה שוב ב-12:00 בצהריים - ושוב תוקנה אחרי 16:00. היא השפיעה על אלפי לקוחות בכל רחבי הארץ. במקביל, אתר החברה קרס ובמוקד הטלפוני נרשמו זמני המתנה ארוכים עד חוסר מענה.

קראו עוד בכלכליסט

IBC היא חברת תשתית המוכרת שירות אינטרנט ללקוחות פרטיים דרך צד שלישי - ספקיות אינטרנט כמו סלקום, אקספון וכדומה, כך שהיא לא באה במגע ישיר עם לקוח קצה. סלקום היא החברה עם נתח המנויים הגדול ביותר על תשתית IBC, כ-80 אלף לקוחות. על פי הערכה, ל-IBC בסך הכל כ-100 אלף לקוחות. סלקום לא הודיעה באופן רשמי על התקלה, אך במוקד הטלפוני ציינה כי ייתכנו שיבושים למנויים על תשתית הסיבים.

IBC פרסה עד כה תשתית סיבים לכ-580 אלף בתי אב בישראל. בימים הקרובים צפוי משרד התקשורת לאשר את כניסתה של HOT לשותפות בחברה, עליה שולטת כיום סלקום. מול IBC מתחרה פרטנר, שפרסה סיבים לכ-700 אלף בתי אב, ובזק שפרסה סיבים לכ-1.5 מיליון בתי אב, אך טרם השיקה מסחרית את השירות.

מ-IBC נמסר מוקדם יותר כי "התקלה נגרמה כתוצאה מעבודות תחזוקה להרחבת הרשת שהתבצעו בלילה".

מיזם הסיבים אנלימיטד UNLIMITED, צילום: דור מנואל מיזם הסיבים אנלימיטד UNLIMITED | צילום: דור מנואל מיזם הסיבים אנלימיטד UNLIMITED, צילום: דור מנואל

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות