אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אחרי סירוב בן עשר שנים: ברוס ספרינגסטין מככב בפרסומת לג'יפ  צילום: Jeep

אחרי סירוב בן עשר שנים: ברוס ספרינגסטין מככב בפרסומת לג'יפ

לראשונה בעשור האחרון הסכים הזמר והיוצר להשתתף בפרסומת של המותג ג'יפ - שתשודר בסופרבול. אורך הפרסומת 2 דקות, והיא מבקשת לשדר מסר של אחדות לאחר כהונתו השנויה במחלוקת של דונלד טראמפ

07.02.2021, 15:49 | חדשות חוץ

הזמר והיוצר ברוס ספרינגסטין יככב בפרסומת לג'יפ שתשודר הלילה במהלך משחק הסופרבול, לראשונה בקריירה הארוכה שלו.

אורך הפרסומת 2 דקות והיא משקפת את התחושה של אחדות מחודשת בארה"ב לאחר 4 שנות כהונתו השנויה במחלוקת של דונלד טראמפ. "עלינו רק לזכור שהאדמה הזו שאנחנו עומדים עליה היא המכנה המשותף שלנו", אומר הזמר בפרסומת בעודו יוצא מכנסייה בקנזס בג'יפ שלו מודל CJ-5, שנת 1980. "האור שלנו תמיד מצא את דרכו בתוך החשכה, והתקווה מחכה לנו במעלה הדרך", ימשיך ויאמר. ספרינגסטין ביחד עם המפיק רון אניילו אף יצר את המוזיקה שמלווה את הפרסומת. 

לפי הדיווח באתר התעשייה ורייאטי, ספרינגסטין הסכים לקחת חלק בפרסומת רק לפני כחודש, והיא צולמה ביום ראשון האחרון.

ברוס ספרינגסטין בפרסומת, צילום: Jeep ברוס ספרינגסטין בפרסומת | צילום: Jeep ברוס ספרינגסטין בפרסומת, צילום: Jeep

"יש פה ניצחון להתמדה ועקשנות", הודה אוליביה פרנסואה, מנכ"ל סטלנטיס (Stellantis), החברה המייצרת את מותג ג'יפ. לדבריו, בעשר השנים האחרונות הוא הציג בפני מנהלו הוותיק של ספרינגסטין, ג'ון לנדאו, שלל רעיונות והצעות לפרסומות בהשתתפותו. "ברוס לא למכירה הוא אפילו לא להשכרה", סיפר פרנסואה. "הוא בהחלט לא זקוק לשום דבר שאנחנו חושבים שיש לנו". פרנסואה טוען כי המשיך להתעקש משום שהאמין שספרינגסטין מגלם רבות מהתכונות שהופכות את הדגמים של ג'יפ למושכים לצרכנים. "לי זה ברור, הוא בדיוק כמו ג'יפ – אייקוני, אמריקאי, קשוח ואותנטי", הסביר.

השינוי בגישה של ספרינגסטין קרה כאמור רק השנה. כרגיל, פרנסואה שלח למנהל שלו הצעה נוספת לפרסומת בכיכובו, הפעם כזו שמתמקדת בכנסייה בקנזס, שפתוחה בפני כולם וקוראת לאחדות.

על אף הסקפטיות, ספרינגסטין שיתף פעולה. לפי פרנסואה, ספרינגסטין ראה את הפרסומת כמעין תפילה. "המטרה שלנו היתה ליצור משהו מפתיע, רלוונטי, מיידי ואמנותי", הגיב לנדאו. "אני מאמין שזה בדיוק מה שברוס עשה פה".

ספרינגסטין מצטרף בכך לשורה מכובדת של מוזיקאים, שהסכימו בשנים האחרונות שהשירים שלהם ילוו פרסומות. כך למשל, שירים של בוב דילן נכללו בפרסומות לאפל, יוגורט צ'ובאני ומותג ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, וביל ג'ואל הסכים שהשירים שלו יקחו חלק בפרסומות של גאפ ומריל לינץ'. אפילו ניל יאנג שבעבר הכריז כי לעולם לא ישתתף

בפרסומות, העניק אישור לשימוש בשירים שלו עבור אמזון ב-2019.

זו גם לא הפעם הראשונה שפרנסואה עובד עם כוכבים גדולים, קלינט איסטווד הופיע בפרסומת לקרייזלר ב-2012 ושנתיים לאחר מכן הופיע בוב דילן שקרא לאמריקאים לקנות מכוניות תוצרת ארה"ב.

לאחר המתנה של עשור פרנסואה מספר כי לא היה משנה דבר בחוויית העבודה עם ספרינגסטין. לדבריו, הוא התמקד בפרטים הקטנים, לא דרש צוות טיפוח צמוד ואף לא התלונן על הקור. "הוא בילה בלוקיישן 12 שעות, היה מעורב לגמרי בעריכה, והיה פעיל ביותר בכל התהליך. הוא ידע מה הוא רוצה, והוא קיבל מה שהוא רוצה", אמר פרנסואה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות