אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
גם ריהאנה נפגעה מהקורונה: הוקפא קו האופנה שלה עם LVMH הצרפתית צילום: GM

גם ריהאנה נפגעה מהקורונה: הוקפא קו האופנה שלה עם LVMH הצרפתית

מכירות המותג, "פנטי", אכזבו ולא הצליחו לשחזר את ההצלחה הקודמת של מותג הקוסמטיקה שהשיקה הזמרת עם LVMH ב-2017. מנכ"ל LVMH ברנר ארנו: "אנחנו עדיין מעוניינים לעבוד עם ריהאנה"

11.02.2021, 11:50 | חדשות חוץ
הזמרת ריהאנה גילתה על בשרה כמה קשה לפרוץ לשוק אופנת היוקרה: הפעילות במותג האופנה שהשיקה ב-2019 במיזם משותף עם ענקית מוצרי היוקרה הצרפתית LVMH, הוקפאה בשל מכירות מאכזבות שהצטמצו אף יותר מאז פרוץ מגפת הקורונה, כך הודיעה החברה. 

קראו עוד בכלכליסט

המותג, שנקרא "פנטי" (Fenty) - על שם משפחתה של הזמרת - לא הצליח לשחזר את ההצלחה המוקדמת ממנה נהנה מותג הקוסמטיקה שהשיקה ריהאנה ביחד עם LVMH ב-2017. המותג, "פנטי ביוטי", הרוויח מהחשיפה לה זכו המוצרים בחשבונות המדיה החברתית של הזמרת, שכוללים 91 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-102 מיליון עוקבים בטוויטר. כמו כן, קידום המותג כמציע מוצרים למגוון רחב של גווני עור סייע גם כן לעורר מודעות ולהגדיל את המכירות.

בניגוד לשיתוף הפעולה בתחום הבגדים, מותג הקוסמטיקה השיק לאחרונה קולקציה חדשה של מוצרים וב-LVMH ציינו בחודש שעבר כי הם נמכרים היטב.

ריהאנה בהשקת מותג האופנה Fenty , צילום: איי אף פי ריהאנה בהשקת מותג האופנה Fenty | צילום: איי אף פי ריהאנה בהשקת מותג האופנה Fenty , צילום: איי אף פי

אולם, שוק האופנה נשלט על ידי שמות גדולים ומבוססים כמו לואי ויטון שבבעלות LVMH, שאנל, הרמס וגוצ'י. מוצרי הדגל של התעשייה – תיקי יד ואקססוריז – גם יקרים בהרבה ממוצרי קוסמטיקה. מומחים טוענים, כי מותגים חדשים בתחום לא מצליחים לשכנע את הצרכנים להוציא מאות דולרים על תיקים מכיוון שחסרים להם עשורים של מורשת ומסורת. 

"אנחנו במשפחת LVMH מאמינים בריהאנה"

מ-LVMH והמנכ"ל המיליארדר ברנר ארנו נמסר, כי הם עדיין מעוניינים לעבוד עם ריהאנה.

מלבד מותג הקוסמטיקה, ארנו רכש אחזקה ב- Savage X Fenty, מותג ההלבשה התחתונה של הזמרת באמצעות חברת הפרייבט אקוויטי אל קטרטון, שבבעלות חלקית שלו. "אנחנו במשפחת LVMH מאמינים בריהאנה", מסר מקורב לארנו. "אך אנחנו מתמקדים בתקופת המגפה במה שעובד היטב: קוסמטיקה, טיפוח העור ומותג ההלבשה התחתונה".

בניגוד לריהאנה, ב-LVMH צלחו את משבר הקורונה בהצלחה יחסית, משום שהצרכנים העדיפו להתמקד במותגים המוכרים והמבוססים. כך למשל, החברה דיווחה על עלייה בהכנסות בשני המותגים המובילים: לואי ויטון ודיור. באופן כללי, מניות החברה זינקו בשנה האחרונה ונסחרות קרוב למחירי שיא. שווי השוק של החברה עומד כעת על 267 מיליארד יורו, שהופכים אותה לחברה בעלת השווי השני הגבוה ביותר באירופה אחרי נסטלה. 

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות