אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת אוריבי של היזמת איריס שור גייסה 15.5 מיליון דולר

חברת אוריבי של היזמת איריס שור גייסה 15.5 מיליון דולר

החברה, המפתחת טכנולוגיה לאיסוף מידע על התנהגות משתמשים באתרי אינטרנט, הודיעה על גיוס בהובלת קרן Ibex ובהשתתפות MoreTech והמשקיעים הקיימים: Sequoia, S-Capital, ו-TLV Partners. גיוס זה מביא את סך ההשקעות בחברה ל-27 מיליון דולר

17.02.2021, 17:07 | מאיר אורבך

חברת אוריבי, המפתחת טכנולוגיה לאיסוף מידע על התנהגות משתמשים באתרי אינטרנט, הודיעה על גיוס של 15.5 מיליון דולר (Round B) בהובלת קרן Ibex ובהשתתפות MoreTech והמשקיעים הקיימים: Sequoia, S-Capital, ו-TLV Partners. גיוס זה מביא את סך ההשקעות בחברה ל-27 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט

אוריבי הוקמה על ידי איריס שור, המכהנת כמנכ"לית החברה. זהו הסטארטאפ השלישי של שור, שהיתה ממקימי אובראופס ו-ויז'ואל טאו, שנרכשה על ידי אוטודסק. הגיוס שהושלם כעת ישמש את החברה להאצת קצב הצמיחה, להעמקת הטכנולוגיה ולהגדלת מצבת העובדים. החברה מונה כיום 30 עובדים ועתידה להעסיק כ-20 נוספים בשנה הקרובה.

אוריבי עוסקת במציאת פתרון לאחד מהאתגרים המרכזיים של חברות עם פעילות אונליין משמעותית: ניתוח המכירות וההמרות באתר. המוצר שפיתחה מתממשק בקלות עם אתרי האינטרנט וערוצי השיווק, ומספק תובנות ותשובות לשאלות הבסיסיות ביותר בניתוח תוצאות שיווק אונליין - מניתוח האפקטיביות של כל ערוץ שיווק, ועד לניתוח התנהגות מבקרים באתר.

"הקמתי את אוריבי אחרי שהובלתי את השיווק והמוצר בשני הסטארטאפים האחרים שייסדתי. תמיד הדהים אותי כמה מורכב לענות על שאלות השיווק הכי בסיסיות, שאלות שכל בעל אתר צריך תשובות עליהן", אומרת שור. לחברה, שעל אף משבר הקורונה רשמה צמיחה מרשימה בשנה האחרונה, כאלף לקוחות משלמים.

איריס שור איריס שור איריס שור

גל גיטר, שותף בקרן Ibex: "זו תקופה בה קצב המעבר של הפעילות העסקית לסביבה מקוונת הואץ משמעותית, אולם = למעט החברות הגדולות ביותר – למרבית החברות אין את הכלים, כוח האדם או הידע הנדרש על מנת לנהל ולנתח את מאמצי השיווק המקוונים שלהן בצורה מיטבית ונגישה. אנו מאמינים שאוריבי מספקת את הפתרון הזה – ומאפשרת כבר היום למאות רבות של עסקים להגיע לאנליזות שבעבר היו נחלתן של חברות ענק בלבד. כל זאת – ללא צורך בהתקנת קוד, ביצוע התקנות יקרות או העסקת צוות של אנליסטים".

איסוף מידע על פעולות גולשים באתר משמש לקבלת תובנות על דרכי השימוש בו, לזיהוי מדוע משתמשים נוטשים אותו ולהערכה של עד כמה ערוצי שיווק שונים תורמים למכירות. כמו כן, אוריבי מאפשרת לייצא את המידע שאספה לכלים כמו פייסבוק, גוגל, מערכות לניהול אימיילים, מערכות לניהול שיווק ועוד. לֹאחרונה נבחרה אוריבי על ידי פייסבוק לרשימה מצומצמת של חברות בעולם עמן תקיים ענקית הטכנולוגיה שיתוף פעולה סביב שליחת מידע למפרסמים.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות