אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שיווקיסט

"נאלצנו לשים בצד את השיווק המסורתי ולהתמקד בפלטפורמות דיגיטליות"

איך פועל מותג בינלאומי בזמנים של מגפה עולמית? רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל חושף את האתגרים שהביאה עמה הקורונה, מדבר על האצת המהפכה הדיגיטלית בערוצי השיווק, ומדגיש גם את הדברים הטובים: "הפכנו להיות הרבה יותר יעילים ומהירים, ולתעל את התקציבים שלנו למקומות יותר רלוונטיים לצרכן"

22.03.2021, 08:11 | שירות כלכליסט

 בשיתוף עם מנהלי שיווק מצייצים

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות