אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שיווקיסט

כך החליפו קהילות פייסבוק את שלטי החוצות המסורתיים

יותר ויותר חברות מסחריות ועמותות מקימות קהילות מותג, מתוך הבנה שלא מספיק היום עמוד פייסבוק ואינסטגרם מעולה. מעין שריג, סמנכ"לית תקשורת ומנהלת תחום קהילות בפייסבוק ישראל, מסבירה שהצרכנים רוצים מרחב שבו גם להם יש אפשרות לדבר, וכיום גם החברות הגדולות מבינות שזה חייב להיות חלק בשירות ובשיווק

22.03.2021, 08:11 | שירות כלכליסט

בשיתוף עם מנהלי שיווק מצייצים

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות