אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סיסקו ישראל משיקה את שירות הטלפוניה בענן אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל | צילום: לירון מולדובן

סיסקו ישראל משיקה את שירות הטלפוניה בענן

המערכת של סיסקו, Webex Calling, מאפשרת לארגונים להקים מערכי טלפוניה שלמים בזמן קצר, ללא צורך בהתקנות ושימוש במרכזיות פיזיות, תוך חיבור השירות החדש לפלטפורמה הקיימת עם שירות הועידות החזותיות והצ'אט

19.04.2021, 13:24 | שירות כלכליסט

סיסקו ישראל השיקה שירות חדש ללקוחותיה העסקיים בישראל – webex calling - שירותי טלפון ומרכזייה בענן, תוך חיבור השירות החדש לפלטפורמה הקיימת עם שירות הועידות החזותיות והצ'אט. בשימוש בפלטפורמה הזו הארגון מגדיר באופן פשוט ומהיר את טווח ונפח השימוש שלו, ללא התעסקות בטיפול טכני פיזי כיוון שהכל מבוצע ישירות בענן.

המערכת של סיסקו תאפשר לארגונים להקים מערכי טלפוניה שלמים בזמן קצר וביעילות שיא, ללא צורך בהתקנות, שדרוגים, שימוש במרכזיות פיזיות, הסתמכות על שרתים פיזיים וכוח אדם שמטפל בשגרה בתחזוקת המרכזייה. סיסקו תאפשר להסתמך על הפלטפורמה הטלפונית שלה בענן וגם להתחבר לצלעותיה האחרות של שירות שיחות וידאו וצ'אט, תוך שכלל החומר שמשודר, עובר ומוצג – יישמר בענן באופן מאובטח. 

Webex Calling תמונת מסך , צילום מסך Webex Calling תמונת מסך | צילום מסך Webex Calling תמונת מסך , צילום מסך


שיחות Webex יעניק למנהלי ועובדי החברה שירות טלפון בענן, כך שיוכלו להתקשר ולקבל שיחות בכל מכשיר ובכל מקום - הכל ללא תקורה וטרחה בניהול. אחד היתרונות הבולטים של שירות זה הוא ניהול מערכת טלפוניה בין יבשתית ללא צורך בתמיכה טכנית פיזית וללא עיסוק בהקמת מערכי טלפוניה המתבססים על שרתים בכל נקודה – אלא הישענות מלאה על הענן של סיסקו, עם מינימום התעסקות וללא צורך בהתקנות והקמות. 

הפלטפורמה מאפשרת להעביר את השיחה ממכשיר אחד לאחר במהירות מבלי להחמיץ מילה מהשיחה, להקליט שיחות חשובות לתמלול והאזנה מאוחרת יותר, שיתוף עם חברי צוות אחרים, העברת ומיזוג שיחות בצורה חלקה, יצירת ועידות, תכונת איסוף שיחות המעניקה את היכולת לענות לטלפון של עמית לאחר הגדרה. העובד והמנהל יוכלו לבחור הגדרות בסיסיות באופן מותאם אישית, באופן כזה שיתאים לכל תפקיד בחברה ולצרכיו. כמו כן, הפלטפורמה מאפשרת ניהול משימות בעזרת עזרים חזותיים שהופכים את ניהול המשתמש והחיוג הפנימי הישיר בתוך הארגון לפשוט, מכל מקום ובכל מצב וזמן. 

אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל , צילום: לירון מולדובן אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל | צילום: לירון מולדובן אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל , צילום: לירון מולדובן

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: "סיסקו מאפשרת לחברות, מהקטנות ועד הגדולות ביותר, את סט הכלים הטובים ביותר לניהול התקשורת הפנים ארגונית, מהמשרד, מהבית ומכל מקום בעולם, באמצעות פלטפורמות מתקדמות ומאובטחות ביותר בעלות חווית משתמש נעימה ופשוטה, שמערכות ההפעלה שלהן מנוהלות על ידינו ומתבססות על שירותי הענן הבטוח ביותר בעולם. Webex calling זו טכנולוגיה המותאמת למציאות החדשה שהקורונה הכתיבה לשוק העסקי ולעולם הטכנולוגי כולו. הצוותים שלנו בישראל ובעולם כולו ממשיכים לפתח כל הזמן את הטכנולוגיות והמוצרים שלנו כדי להעניק לשותפים וללקוחות שלנו את התשתית המתקדמת והטובה ביותר בעולם לניהול הארגון שלהם".


תגיות