אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"התקופה האחרונה לימדה אותנו שלטכנולוגיה יתרונות רבים ובכך ראינו הזדמנות טכנולוגית שמעניקה ללקוחות שלנו חווית רכישה קלה ונעימה" צילום: אמיר צעידי

"התקופה האחרונה לימדה אותנו שלטכנולוגיה יתרונות רבים ובכך ראינו הזדמנות טכנולוגית שמעניקה ללקוחות שלנו חווית רכישה קלה ונעימה"

סיוון היללי, סמנכ"לית שיווק ומכירות בחברת קרדן נדל"ן משתפת אותנו על ההזדמנויות החדשות שאימצו בתקופה האחרונה ותחת המשבר. כך למשך, הטכנולוגיה הזניקה את חווית הלקוחות בעת רכישת הנכס וכיום הם מעניקים חווית 360 מעלות ללקוח בלי לצאת מהבית. מעבר לכך, מספרת סיוון כי על מודל הדירה הממוצעת נוספו צרכים חדשים כמו חלל עבודה שנכנס למרחב הבייתי והצורך במפרסות גדולות יותר

22.04.2021, 10:18 | סיון הללי, בשיתוף Duns 100



טור דעה מאת סיוון היללי, סמנכ"ל שיווק ומכירות, קרדן נדל"ן  


שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות