אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
תדיראן תובעת את טורנדו על לשון הרע ב־400 אלף שקל רונן בזזי מנכ"ל טורנדו | צילום: עמית שעל

תדיראן תובעת את טורנדו על לשון הרע ב־400 אלף שקל

תדיראן טוענת שטורנדו פרסמה בפייסבוק מידע שגוי עליה, אף שידעה שאין בו אמת

02.05.2021, 08:06 | ליטל דוברוביצקי

 חברת תדיראן מוצרי צריכה הגישה ביום חמישי האחרון תביעת לשון הרע ב־400 אלף שקל נגד המתחרה העסקית שלה בתחום המזגנים טורנדו מוצרי צריכה, הבעלים של טורנדו רונן בזזי ועוד נושאי משרה בטורנדו. 


קראו עוד בכלכליסט:


בתביעה שהגישה תדיראן לבית משפט השלום בפתח תקווה באמצעות עוה"ד יורי נחושתן ואיתן גרינברג ממשרד גרוס ושות' נטען כי ב־21 באפריל 2021  שודרה ב"תוכנית חיסכון" בערוץ 12 כתבה שעסקה בפניית תחקירן התוכנית למוקדי שירות של חברות מיזוג האוויר הגדולות ובהן תדיראן וטורנדו. תדיראן מציינת כי בשידור התוכנית "נפלה שגגה חמורה כאשר נטען שם כי שיחה לתדיראן לא נענתה במשך שעה. אולם...  החברה שנדגמה ובה לא היה מענה במשך כשעה, לא היתה תדיראן, אשר כלל לא נדגמה...  סמוך לאחר מועד שידור הכתבה מערכת 'תוכנית חיסכון' הבינה את טעותה והודתה בכך, התנצלה ואף הורתה שלא לעשות שימוש בכתבה ובתחקיר שהוצג בה... הכתבה גם הוסרה מאתר האינטרנט של חדשות ערוץ 12". "תוכנית חיסכון" אף פרסמה הודעת התנצלות במהדורה ששודרה ב־26 באפריל. 


רונן בזזי מנכ"ל טורנדו, צילום: עמית שעל רונן בזזי מנכ"ל טורנדו | צילום: עמית שעל רונן בזזי מנכ"ל טורנדו, צילום: עמית שעל


בתביעה נטען כי הנתבעים, "חרף ידיעתם כי בכתבה נפלה טעות... פרסמו בדפי פייסבוק של טורנדו את לשון הרע: 'פשוט לא ענו ולא תיאמו ביקור טכנאי'; ו'בתדיראן פשוט לא ענו במשך שעה'". 

לטענת תדיראן, למרות פניות של גורמים ב"תוכנית חיסכון" אל טורנדו בדרישה להסיר את הפרסום, בטורנדו לא הסירו אותו ואף קידמו אותו בקמפיין שהגיע ליותר מ־300 אלף צפיות. תדיראן פנתה למנכ"לית פייסבוק ישראל ואז הוסרו רק חלק מהפרסומים.

מטורנדו נמסר: "קשת, שמפיקה את 'תוכנית חיסכון', אישרה לטורנדו לפרסם את הממצאים. בידינו ראיות המצביעות על כך שהמוקד הוא שלהם". מתדיראן נמסר: "גם לאחר שהתוכנית הודתה בטעות והסירה את הפרסום, טורנדו ממשיכה להעביר מסר שקרי". מחברת החדשות בחרו לא להגיב מטעם "תוכנית חיסכון".


תגיות