אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
המשביר לצרכן תשקיע מעל 3 מיליון שקל בהטמעת מערכת סיילספורס מימין ארנון דים סמנכ״ל מכירות Salesforce ישראל, בן פסטרנק מנכ"ל קבוצת אמן. שירלי פאר יגרמן משנה למנכ״ל המשביר לצרכן ורמי שביט מנכ"ל ובעלים המשביר לצרכן | יח"צ

המשביר לצרכן תשקיע מעל 3 מיליון שקל בהטמעת מערכת סיילספורס

המערכת החדשה תשדרג את מערכי השיווק, המכירה והשירות של הקמעונאית בכל הפלטפורמות. שירלי פאר יגרמן, משנה למנכ"ל המשביר לצרכן: "הבחירה במערכת Asperii מקבוצת אמן נובעת מההחלטה להתמקד בטרנספורמציה דיגיטלית, בדגש על חדשנות והצעות ערך ללקוחות"

25.05.2021, 15:24 | שירות כלכליסט

רשת המשביר לצרכן בחרה ב-Asperii מקבוצת אמן להטמעת מערכת 360 Salesforce רב ערוצית מתקדמת. המערכת החדשה תשדרג את מערכי השיווק, המכירה והשירות של החברה בכל הפלטפורמות בהן היא פועלת בין אם בחנויות הפיזיות של הרשת ובין אם באפיקי פעילות ה- e-commerce שמפתחת החברה, ובראשם "THREE SIXTY FIVE", אתר הסחר המקוון של המשביר לצרכן.

פלטפורמת סיילספורס (Salesforce) תייצר לרשת המשביר לצרכן תמונת לקוח מקיפה ואחודה שתאפשר לקמעונאית להעצים ולשפר את חוויית הלקוח על פני כל ערוצי השירות השונים, לשדרג את מערך השירות ואת חווית הלקוח לאחר המכירה ותאפשר לה לראשונה להציע ללקוחות הצעות וחוויות המותאמות אישית. זאת, באמצעות ממשק ייחודי ונוח לשימוש המעניק מעטפת שירות ותמיכה מלאה.

מימין ארנון דים סמנכ״ל מכירות Salesforce ישראל, בן פסטרנק מנכ"ל קבוצת אמן, שירלי פאר יגרמן משנה למנכ״ל המשביר לצרכן ורמי שביט מנכ"ל ובעלים המשביר לצרכן, יח"צ מימין ארנון דים סמנכ״ל מכירות Salesforce ישראל, בן פסטרנק מנכ"ל קבוצת אמן, שירלי פאר יגרמן משנה למנכ״ל המשביר לצרכן ורמי שביט מנכ"ל ובעלים המשביר לצרכן | יח"צ מימין ארנון דים סמנכ״ל מכירות Salesforce ישראל, בן פסטרנק מנכ"ל קבוצת אמן, שירלי פאר יגרמן משנה למנכ״ל המשביר לצרכן ורמי שביט מנכ"ל ובעלים המשביר לצרכן, יח"צ

בנוסף, הטמעת המערכת החדשה תשדרג את פעילות מועדון הלקוחות של הרשת, "קלאב 365" ומאגר המידע שלו, המונה למעלה מ-600,000 חברים ותאפשר לה להציע לחברי המועדון חווית שירות איכותית ומותאמת אישית מאי פעם.

שירלי פאר יגרמן, משנה למנכ"ל המשביר לצרכן: "הבחירה להטמיע את המערכת של סיילספורס נובעת מההחלטה להתמקד השנה בטרנספורמציה דיגיטלית בכל נושאי האונליין, בדגש על חדשנות והצעות ערך ללקוחות דרך מסע לקוח, תהליכים שיווקיים ופתרונות אפקטיביים, שיפור נושא השירות והתייעלות בתהליכים קיימים פנימיים בחברה, צמיחה בקטגוריה והבאת טרנדים לקהל היעד הרלוונטי".

סער ברגיא מייסד ומנכ"ל משותף Asperii: "שיתוף הפעולה עם המשביר לצרכן הוא צעד נוסף בהרחבת הפעילות של החברה בישראל, והתרחבות לעולמות דיגיטליים נוספים של Salesforce".

הפרויקט, שהיקפו מוערך בכ-3 מיליון שקלים, ייצא לדרך בימים הקרובים וצפוי להסתיים בעוד מספר חודשים.

המשביר לצרכן היא רשת חנויות כלבו, הנמנית על החברות המובילות בתחום האופנה והמסחר הקמעוני בארץ. לרשת 36 סניפים בפריסה ארצית, בקניונים ובמיקומים נוספים, בשטח מסחרי כולל של כ-100 אלף מ"ר. 

Asperii היא שותפה גלובלית של סיילספורס המתמחה באפיון, ישום והטמעה של תהליכים אסטרטגיים בעולמות השירות, המכירה וחווית הלקוח. 

חברת סיילספורס הינה המובילה העולמית בתחום הענן וה-CRM. החברה הייתה הראשונה בעולם שהביאה את ה-CRM לענן והפכה אותו ל-Software as a Service) SAS). החברה פועלת בכל המגזרים ומספקת שירותים לחברות בכל הגדלים ומכל הסוגים; הפתרונות הטכנולוגיים של סיילספורס מאפשרים לחברות להתחבר ללקוחותיהן בצורה יעילה יותר ולספק להם שירות בהתאמה אישית.


תגיות