אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
האם אופרה ווינפרי תנצל את ההון וההשפעה שלה כדי להתמודד על נשיאות ארה"ב?

פודקאסט כלכליסט

האם אופרה ווינפרי תנצל את ההון וההשפעה שלה כדי להתמודד על נשיאות ארה"ב?

איך הפכה שדרנית חדשות מנאשוויל לאימפריית תקשורת עם שווי מוערך של 2.7 מיליארד דולר, ומה הצעד הבא שלה? הפודקאסט קאש אנד טראש על המסלול העסקי של אופרה ווינפרי וגם על המספרים מאחורי האיחוד של "חברים"

31.05.2021, 15:51 | אליחי וידל ורותה קופפר

בין אם זה ה-7 מיליון דולר שרשת CBS שילמה לאופרה ווינפרי תמורת הזכות לשדר את הראיון המדובר ביותר השנה, עם הנסיך הבריטי הארי ורעייתו מייגן, ובין אם זאת השקעת המיליונים שלה בהנפקת יצרנית חלב שיבולת שועל "אוטלי" שהניבה לה תשואה של 500% בתוך שנה - אופרה היא אחת הסלבריטאיות העשירות המשפיעות ביותר בתעשיית הבידור העולמית. עם שווי מוערך של 2.7 מיליארד דולר וחשבון בנק שתופח ב-100 מיליון דולר בכל שנה, עסקי המדיה והבידור של אופרה מאפשרים לה לבצע השקעות פיננסיות בחברות ציבוריות שרק מעצימות את ההון האישי שלה.

קראו עוד בכלכליסט

כיצד אופרה משלבת אלמנטים של מטיפים דתיים בתכנים שלה ואיך היא משתמשת בהם כדי להניע את מעריציה לרכוש את המוצרים שהיא מפרסמת או נותנת להם חסות? האם ההשפעה שלה כאשת העסקים האפרו-אמריקאית המוכרת והאהובה ביותר בארה"ב תביא אותה לבסוף גם אל הבית הלבן, או שהיא תסתפק בהילת הקדושה שלה כפילנתרופית כדי להשפיע על החברה האמריקאית?

אופרה ווינפרי, צילום: איי אף פי אופרה ווינפרי | צילום: איי אף פי אופרה ווינפרי, צילום: איי אף פי

בפרק השמיני של הפודקאסט "קאש אנד טראש" משרטטים רותה קופפר ואליחי וידל את המסלול העסקי של אופרה לאורך השנים - מימיה כשדרנית חדשות בנאשוויל ועד השליטה המוחלטת של ערוץ הטלוויזיה שעל שמה בזרם הרכילות ההוליוודית בכל רחבי העולם. האשה השנואה ביותר על בית המלוכה הבריטי היא גם הפסיכולוגית הטובה ביותר של חבריה הסלבריטאים, שבאים לתוכניות שלה כדי לחשוף את הבעיות הנפשיות והאישיות הקיצוניות ביותר שלהם.

האם אופרה ווינפרי תנצל את ההון וההשפעה שלה כדי להתמודד על נשיאות ארה"ב?
 
להאזנה לפודקאסט
לחץ כאןהאם אופרה ווינפרי תנצל את ההון וההשפעה שלה כדי להתמודד על נשיאות ארה"ב?

עוד בפרק החדש של "קאש אנד טראש": על מיסחור המיליארדים של הסדרה "חברים". תג המחיר של המותג שנקרא "חברים" שווה היום - 16 שנה אחרי ששודר הפרק האחרון בסדרה - 5 מיליארד דולר, שמגיעים בעיקר מהזכויות לשידורים חוזרים, הכנסות מפרסום ומכירת מוצרים ממותגים ובנוסף 425 מיליון דולר ששילמו נטפליקס ו-HBO רק בשביל הזכות להניח את כל הסדרה על המדפים שלהן. למי היה כל כך דחוף להפיק את פרק האיחוד של הסדרה ששודר בשבוע שעבר, מי הרוויח ממנו, מי ממשיך להרוויח מיליונים ומי מסתפק בצ'ק של 1,000 דולר בכל שנה מאולפני וורנר? על כל אלה ועוד בפרק החדש של "קאש אנד טראש".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות