אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קומיוניקס גייסה 30 מיליון דולר למשחק פוקר חברתי אור קן תור

קומיוניקס גייסה 30 מיליון דולר למשחק פוקר חברתי

חברת הגיימינג הישראלית המפעילה את אפליקציית Pokerface גייסה את הכסף בסבב גיוס A. הכסף ישמש לשיפור ופיתוח יכולות באפליקציה ולהרחבת החברה

02.06.2021, 14:49 | מאיר אורבך

חברת הגיימינג הישראלית קומיוניקס (Comunix) המפעילה את אפליקציית Pokerface גייסה 30 מיליון דולר בסבב גיוס A של החברה. לאחר סיבוב הגיוס הנוכחי עומד סך גיוסי החברה על 33 מיליון דולר. סבב הגיוס הנוכחי הובל על ידי קרן March Gaming והשתתפו בו אלטשולר שחם, Powerhouse והקרן הקוריאנית Woori capital. אחד ממשקיעיה של קומיוניקס בעבר הוא מיטש גרבר, שהוביל את מכירת Playtika. הכסף שגויס ישמש לשיפור ופיתוח יכולות באפליקציית Pokerface. כמו כן ישמש להרחבת החברה ולקידום חזונה להפגיש בין אנשים באמצעות משחקים במרחב הווירטואלי.

החברה נוסדה על ידי אור בן שמעון ועידן שריקי. בשיחה עם "כלכליסט" אמר בן שמעון המשמש כמנכ"ל: "החברה הוקמה לפני כשנתיים וחצי. שנינו יוצאי העיר אילת, וכשעברנו לכאן הבנו שאנחנו רחוקים מהחברים באילת ולא יכולים לשחק איתם פוקר וחיפשנו דרך לחבר בינינו. פיתחנו משחק פוקר שיש בו גם אפשרות לתקשר בווידיאו ולראות את שאר השחקנים".

חברת קומיוניקס, אור קן תור חברת קומיוניקס | אור קן תור חברת קומיוניקס, אור קן תור

אפליקציית Pokerface פותחה על מנת להפגיש בין אנשים למשחק חינמי מסביב לשולחן פוקר וירטואלי. באפליקציה יכולים השחקנים לשחק באמצעות מטבעות משחק וירטואליים, לתקשר ולראות בווידיאו את שאר השחקנים, ולהשתמש בהבעת הפנים המפורסמת והמזוהה עם המשחק – ״פוקר פייס״. סביב המשחק התפתחה קהילה שמונה מיליוני משתמשים מסביב לעולם שיוצרים קשרים חברתיים משמעותיים.

בעקבות משבר הקורונה והשהייה הממושכת בבתים, החברה דיווחה בשנה האחרונה על עלייה של פי 12 בהכנסות, ופי 9 במשתמשים במשחק. כחלק מההצלחה בשנה האחרונ הכפילה קומיוניקס את מספר העובדים שלה פי 5, וכיום מעסיקה במשרדיה בתל אביב 45 עובדים.

בן שמעון הוסיף שזה אינו משחק הימורים אלא אפליקצייה חברתית לחלוטין. "אין כאן הימורים בכלל, מה שאתה מרוויח נשאר במשחק. ראינו בשנה האחרונה הרבה אנשים שבנו קהילות בנושאים שונים ומשחקים שם כקהילה. המטרה של הגיוס היא לגדול מהר. מצאנו שיש הרבה דברים שאפשר לעשות, ותקשורת הווידיאו היא הדבר הראשון. אנחנו רוצים להיכנס לעוד הרבה מדינות. אנחנו פתוחים רק ל-40 מדינות".



שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות