אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת nSure.ai גייסה 6.8 מיליון דולר צילום: אנשור אי. איי. אבטחת תשלומים בע"מ

חברת nSure.ai גייסה 6.8 מיליון דולר

את הגיוס הובילו Disruptive AI, חברת הביטוח הפניקס, Kamet וקרן ההון סיכון Moneta Seeds. החברה מתמחה בהגנה מפני הונאות בעסקאות מכירה של מוצרים דיגיטליים ברשת, באמצעות בינה מלאכותית

14.06.2021, 16:00 | שירות כלכליסט

חברת nSure.ai, המתמחה בהגנה מפני הונאה בעסקאות מכירה של מוצרים דיגיטליים ברשת באמצעות בינה מלאכותית, גייסה 6.8 מיליון דולר בהובלת Disruptive AI, חברת הביטוח הפניקס, Kamet (קרן ההשקעות של AXA), קרן ההון סיכון Moneta Seeds, ומשקיעים פרטיים נוספים.

קראו עוד בכלכליסט:

nSure.ai נותנת מענה מקיף למוצרים דיגיטליים, אשר מועברים לקונה באופן מיידי. בניגוד למסחר במוצרים פיזיים, שבו המוכר יכול לעכב את המשלוח, לבדוק שהתשלום אכן מועבר אליו ולהיות במעקב צמוד אחר התנהלות העסקה, במסחר הדיגיטלי המציאות שונה לגמרי. בין אם מדובר בכרטיסי מתנה (Gift Cards), כרטיסי חיוב נטענים, תשלומים הניתנים מראש, רכישת תוכנות ומשחקים, העברות ארנק דיגיטלי, העברות כספים בינלאומיות ועוד, לסוחר אין את טווח הביטחון המאפשר עיכוב של ההעברה או מעקב אחר עמידה בתנאי בעסקה. פירוש הדבר הוא שגם אם ההונאה מתגלה אחרי דקות ספורות, התוקף כבר קיבל לידיו את המוצר שאינו ניתן למעקב, ומה שנותר לקמעונאים הוא רק לספוג את ההפסדים בעקבות החזר חיובים לקונים שנפלו קורבן להונאה.

גדי תירוש, Disruptive AI, צילום: רועי בר גדי תירוש, Disruptive AI | צילום: רועי בר גדי תירוש, Disruptive AI, צילום: רועי בר

לפני שהקימו את החברה בשנת 2019, מייסדי nSure.ai, אלכס זלצר וזיו ישעיהו, חוו את האתגרים הייחודיים העומדים בפני קמעונאים של מוצרים דיגיטליים ממקור ראשון. זלצר וישעיהו ניהלו עסק לרכישת כרטיסי מתנה מקוונים ובשבוע הראשון לפעילותו כ-40% מהעסקאות היו הונאות, מה שגרר החזר חיובים והפסדים גבוהים. שני היזמים פנו לחברות המציעות איתור ומניעה של הונאות, אולם אלו היו מותאמות למסחר של מוצרים פיזיים ולא נתנו מענה הולם לצרכים שלהם. חוויה זו הובילה אותם לפיתוח פלטפורמה שמתמקדת באופן ספציפי בתמיכה בסוחרים של מוצרים דיגיטיליים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות