אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סטארט-אפ בארצות הברית מנסה לשכנע גברים לשים לק - אסתי לאודר מאחוריו צילום: Faculty

סטארט-אפ בארצות הברית מנסה לשכנע גברים לשים לק - אסתי לאודר מאחוריו

חברת Faculty מוכרת כיום רק שלושה גוונים של לק - אך גם, או בעיקר, "טשטוש גבולות" וחזון לפיו גברים זקוקים לדרכים פחות קונבנציונליות להביע את עצמם. עם המשקיעים נמנים ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר, RareBreed Ventures, השחקנית מייסי ויליאמס והמוזיקאי איאן דיור

14.06.2021, 19:02 | חדשות חוץ

"זו לא חברה שמייצרת לק לציפורניים", אלו הם כמעט תמיד מילותיו הראשונות של פנטון ג'גדאו מ-Faculty, הסטארט-אפ שהוא נמנה עם מייסדיו ב-2019 יחד עם עומר אלבאבלי. הוא אמר את הדברים לאתר טק קראנץ'.


קראו עוד בכלכליסט:


אף שהחברה שלהם בטורונטו מוכרת כיום רק שלושה גוונים של לק ומספר דגמי מדבקות לציפורניים, המוצרים האלה הם רק ההתחלה של משהו גדול הרבה יותר, לדברי ג'גדאו, שאומר שעוד תהיה לחברה סחורה רבה נוספת כמו איפור בסיס לגברים, מסקרה לעיניים וכנראה גם צבעים לשיער, שממוקדים כולם ב"גל החדש של הגבריות", לדבריו.

רון לאודר, מבעלי אסתי לאודר, צילום: איי פי רון לאודר, מבעלי אסתי לאודר | צילום: איי פי רון לאודר, מבעלי אסתי לאודר, צילום: איי פי

הפריטים האלה לא סביר שיופיעו במדפי חברות Sephora או CVS, לדבריו, ופקולטי הולכת להיות "מאוד סלקטיבית לגבי מי שהיא פונה אליו. אנחנו מדמיינים את אנשי ה-Essence, ה-StockX וה-Kith. שם נמצאים הלקוחות שלנו". הוא אומר שבאופן דומה לאיך שכתב העת התרבותי הבולט Hypebeast יצר את "התשוקה למוצרים חדשים, ול'חדש' בכלל", פקולטי והוא ימשיכו להציע לקהל מלאי מצומצם מכל מוצר לפני שיתחילו למכור אותם ללא הגבלה. יש לציין ששלושת גוני הלק וסט המדבקות כבר אזלו מהמלאי. 

לק לגברים תוצרת פקולטי Faculty, צילום: Faculty לק לגברים תוצרת פקולטי Faculty | צילום: Faculty לק לגברים תוצרת פקולטי Faculty, צילום: Faculty

אם אתם שואלים את עצמכם אם פקולטי רוצה להיות לחברת לבוש רחוב או חברת קוסמטיקה, זהו סימן לכך שג'גדאו הצליח במשימתו. כפי שהוא מסביר זאת, "בעיקרון, המטרה שלנו היא לטשטש את הגבולות". מדובר בעסק לא מעשי ועדיין מושך, מה שכנראה מסביר מדוע ענקית הקוסמטיקה אסתי לאודר השקיעה 3 מיליון דולר בחברת הסטארט-אפ, ואליה הצטרפו RareBreed Ventures, Maple VC, Debut Capital, Creative Connectors, AUFI, 10K Ventures, השחקנית מייסי ויליאמס והמוזיקאי איאן דיור.

אחרי הכל, אין הרבה הבדלים בין מותג קוסמטיקה אחד למשנהו, למעט הסיפור שהם מספרים והיכולת ליצור קהל לקוחות נאמן. ג'גדאו מודה ש"הלק של פקולטי אינו שונה למעשה מבחינה חומרית מכל לק אחר", שזמין כיום בשוק, אך הוא מוכר את החזון שלו בקלות, לפיו גברים זקוקים לדרכים פחות קונבנציונליות להביע את עצמם.

לק לגברים. למה לא, בעצם, צילום: Faculty לק לגברים. למה לא, בעצם | צילום: Faculty לק לגברים. למה לא, בעצם, צילום: Faculty


שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות