אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE משקיעה בטריגו הישראלית עובדי חברת Trigo | צילום: ניר בן צבי

ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE משקיעה בטריגו הישראלית

Trigo מפתחת טכנולוגיה לרכישה בסניפי רשתות שיווק ללא צורך בעמדות תשלום. REWE וקרן ויולה צמיחה משקיעות בסטארט-אפ הישראלי 10 מיליון דולר ויביאו את סך ההשקעה בחברה ל-104 מיליון דולר

16.06.2021, 09:12 | מאיר אורבך

ענקית הקמעונאות הגרמנית REWE מעמיקה את שיתוף הפעולה עם הסטארט-אפ הישראלי Trigo, המפתח טכנולוגיה לרכישה בסניפי רשתות שיווק ללא צורך בעמדות תשלום. REWE הודיעה על השקעה בטריגו לצד קרן ויולה צמיחה, אשר יביא את סך כל ההשקעות בחברה ל-104 מיליון דולר. שני הגופים ישקיעו כ-10 מיליון דולר בחברה הישראלית.

קראו עוד בכלכליסט:

הטכנולוגיה של טריגו מזהה את המוצרים שכל אחד מהלקוחות אוסף לסל באמצעות מאות מצלמות ומערכת של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת שמנתחת את התמונות. בסיום איסוף המוצרים הקונה עוזב את הסופרמרקט ללא צורך בסריקה והוא מקבל את החשבון ישירות לסמארטפון באמצעות האפליקציה של הקמעונאי. המערכת מזהה גם מוצרים שהקונה מחזיק.

עובדי חברת טריגו, צילום: ניר בן צבי עובדי חברת טריגו | צילום: ניר בן צבי עובדי חברת טריגו, צילום: ניר בן צבי

קבוצת REWE היא אחת החברות המובילות בתחום הקמעונאות בעולם, עם למעלה מ- 9,500 חנויות. לטריגו שותפויות קיימות עם שופרסל ועם רשת Tesco, שהשקיעה אף היא בחברה ומשלבת באופן ניסיוני את הטכנולוגיה בסניף הצמוד למטה הניהול שלה בלונדון.

"שיתופי הפעולה וההשקעות מצד ענקיות הקמעונאות באירופה הן הבעת אמון בטכנולוגיה וביכולותינו לעשות מהפכה בחווית הקניה של צרכני הרשתות", אומר מיכאל גבאי, מנכ"ל טריגו. "החשש מעיכובים בתור הוא אחד מהשיקולים המרכזיים של לקוחות בבחירת החנות בה יקנו ולכן האפשרות לקנות ללא תור יכולה להפוך למנוע צמיחה של הרשתות. מבדיקות שערכנו יש כיום חצי מיליון סופרמרקטים וחנויות נוחות ברחבי העולם שיכולות לעבור הסבה לקניה ללא תור באמצעות המערכת שלנו, כך שהפוטנציאל הוא עצום".

מיכאל גבאי מייסד ומנכ"ל טריגו, צילום: אוראל כהן מיכאל גבאי מייסד ומנכ"ל טריגו | צילום: אוראל כהן מיכאל גבאי מייסד ומנכ"ל טריגו, צילום: אוראל כהן

לדברי ערן וסטמן, שותף בקרן ויולה צמיחה: "אנו עוקבים אחר טריגו מספר שנים והתרשמנו עמוקות מהחדשנות הטכנולוגיות ומאיכות הפיתרון שהיא מביאה לקמעונאים מהמובילים בעולם. יצירת חווית קניה חדשנית נמצאת במרכז מערך השיקולים של  גופי קמעונאות כיום ואנו מאמינים שטריגו יובילו את הקטגוריה וישנו את הדרך בה מיליארדי אנשים מבצעים קניות."

טריגו הוקמה בשנת 2018 על ידי האחים מיכאל ודניאל גבאי. כיום מועסקים בחברה 120 עובדים מרביתם במרכז הפיתוח בתל אביב וכן במשרד בלונדון. החברה נמצאת בשלבי קליטת עובדים חדשים.



תגיות