אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לגור על הים: 39 דירות פאר מוצעות למכירה על היאכטה הגדולה בעולם אילוסטרציה: somniosuperyachts

לגור על הים: 39 דירות פאר מוצעות למכירה על היאכטה הגדולה בעולם

הדירות שמוצעות למכירה החל מ-9.5 מיליון יורו, נמצאות על הסופר יאכטה סומניו, שתושק ב-2024. בעלי הדירות יחליטו במשותף על לוח זמנים שנתי של הספינה. ביאכטה יהיה גם מרתף יינות שיוכל להכיל 10 אלף בקבוקים ומועדון חוף

27.06.2021, 21:52 | חדשות חוץ

יאכטה שאורכה 220 מטר מציעה 39 דירות למכירה במחיר החל מ-9.5 מיליון יורו, מתוך הנחה שהביקושים לנסיעות יוקרתיות יישארו גבוהים. היאכטה שנמצאת עדיין בבנייה תושק ב-2024 ותהפוך ליאכטה הגדולה בעולם. 

קראו עוד בכלכליסט:

המשקיעים מאמינים שהיאכטה תספק לקונים "את האינטימיות של יאכטה פרטית לצד ההזדמנות לעשות נטוורקינג בקהילה נמרצת של בעלי דירות עם הלך רוח דומה", כך הכריזו בשבוע שעבר באירוע שבו חשפו את התוכניות בשווי 500 מיליון יורו. 

היאכטה, שתיקרא סומניו, תהיה ארוכה ב-40 מטרים מהמחזיקה הנוכחית בתואר היאכטה הגדולה בעולם – עזאם שבבעלות משפחת המלוכה של אבו דאבי. בראש הפרויקט עומד קארל לה סואף (Carl Le Souef), מיליונר אמריקאי שייסד את אחת מחברות טיפוח העור המובילות באוסטרליה, פרייבט פורמולה אינטרנשיונל, ומנהל כיום את חברת הטכנולוגיה סומניו גלובל. 

אילוסטרציה הסופר יאכטה סומניו , אילוסטרציה: somniosuperyachts אילוסטרציה הסופר יאכטה סומניו | אילוסטרציה: somniosuperyachts אילוסטרציה הסופר יאכטה סומניו , אילוסטרציה: somniosuperyachts

תעשיית ספינות הקרוזים וספינות המגורים נעצרה לחלוטין במרץ 2020 לאחר שהתפרצויות קורונה על הסיפונים הובילו לאיסור על עגינת ספינות בנמלים. החברות ניהלו מו"מ עם הממשלות לאחר שרשויות הבריאות הציבו דרישות מחמירות להחזרת הפעילות, כך שהספינות רק לאחרונה החלו לשוט שוב במים בינלאומיים. 

קרניבל, מפעילות ספינות הקרוז הגדולה בעולם, הודיעה בשבוע שעבר שרק חצי מתפוסת הצי שלה תחזור לשוט עד נובמבר. החברה אף דיווחה על הפסד של 2 מיליארד דולר עבור שלושת החודשים שהסתיימו במאי. 

ספינות מגורים הפכו לחלק משוק הספינות מאז 2002, אז אייל הספנות הנורבגי קנוט קלוסטר השיק את ResidenSea, החברה הראשונה שבנתה ספינה שבה אנשים החזיקו בדירות על הסיפון בדומה לדירות נופש. האנליסט טוני פייזלי ציין כי אף שבחברה התכוונו במקור לבנות 10 ספינות, הבנייה של אחת בלבד הושלמה. ב-2003 החברה הזדקקה להזרמת הון, ובעלי הדירות התאגדו כדי לספק את המימון להבטחת המשך קיומה. בכלי השייט יש 165 דירות, כשהפנטהאוזים נמכרים במחיר של 20 מיליון יורו. 

"המודל העסקי כולל הון גבוה והוצאות תפעוליות וחברות סטארט-אפ כושלות אחרות גילו שקשה למצוא מספיק קונים שמוכנים לשלם את המיליונים הנדרשים מראש", הסביר פייזלי. לדבריו, רבים מעשירי העל פשוט העדיפו לרכוש יאכטות משל עצמם. בכל זאת, עבודת הבנייה של סומניו כבר החלה כשההכנסות ממכירת דירות על הנייר עוזרות לממן את הבנייה. 

על פי חברת המדיה BOAT אינטרנשיונל המתמחה ביאכטות על, המכירות של יאכטות פרטיות טיפסו לשיא בחודש שעבר עם מכירה של 68 ספינות. באופן כללי, המכירות חוו עלייה קבועה לאורך כל המגפה על רקע ניסיונם של הלקוחות העשירים למצוא דרכים להמשיך ולטייל למרות הגבלות הקורונה. 

הדירות בסומניו יעלו 9.5 מיליון יורו ומעלה, והבעלים יחליטו במשותף על לוח זמנים שנתי. ביאכטה יהיה גם מרתף יינות שיוכל להכיל 10 אלף בקבוקים ומועדון חוף, וכן יתקיימו בה כנסים של מדענים שישתמשו בציוד של הספינה לערוך ניסויים על הסביבה הימית.  


שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות