אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ג'ואי ברגשטיין מונה למנכ"ל סברה ואובלה של שטראוס ופפסיקו ג'ואי ברגשטיין נשיא ומנכ"ל סברה אובלה של שטראוס ופפסיקו

ג'ואי ברגשטיין מונה למנכ"ל סברה ואובלה של שטראוס ופפסיקו

ברגשטיין, את תומר הרפז, מגיע מחברת מוצרי הניקיון וההיגיינה Seventh Generation, בבעלות יוניליוור. מנכ״ל קבוצת שטראוס: "אני משוכנע שג'ואי ברגשטיין יוביל את סברה ואובלה להמשך צמיחה והתפתחות"

29.06.2021, 09:38 | נורית קדוש

ג'ואי ברגשטיין מונה לנשיא ומנכ"ל חברות הסלטים והמטבלים סברה ואובלה, שבבעלות משותפת של קבוצת שטראוס ופפסיקו. ברגשטיין יחליף בתפקידו את תומר הרפז, שהודיע לאחרונה על יציאה לשנת חופש, אחרי 3 שנים בתפקיד ו-11 שנים בקבוצת שטראוס. 

קראו עוד בכלכליסט:

ברגשטיין, שייכנס לתפקידו בעוד כחודש, מגיע לתפקיד מחברת מוצרי הניקיון וההיגיינה Seventh Generation, שהיא חברת בת בבעלות מלאה של יוניליוור. הוא הצטרף לחברה בשנת 2011 ומונה למנכ"ל בשנת 2017. 

מאז מינויו הכפיל את הכנסות החברה והרחיב את פעילותה ליותר מ -30 מדינות, ברגשטיין, בוגר בית הספר למנהל עסקים מאוניברסיטת מערב אונטריו, החל את דרכו המקצועית בקבוצת פרוקטר אנד גמבל, ולאחר מכן כיהן בתפקידים בכירים בחברת המשקאות מולסון (Molson Coors Beverage Company), ובחברת דיאג'ו (Diageo).

ג ג'ואי ברגשטיין, נשיא ומנכ"ל סברה ואובלה של שטראוס ופפסיקו ג

גיורא בר דעה, נשיא ומנכ״ל קבוצת שטראוס מסר: "כמנהל מחולל שינוי בתפקידיו הקודמים ובמיוחד בתפקידו האחרון, אני משוכנע שג'ואי ברגשטיין יוביל את סברה ואובלה להמשך צמיחה והתפתחות תוך שהוא משלב בין מחויבותו לקיימות, אחריות חברתית ותזונה בריאה ומאוזנת״. 

הרפז הצטרף לשטראוס בשנת 2010 כחבר הנהלה וכסמנכ"ל בכיר לאסטרטגיה, פיתוח עסקים וטכנולוגיה. בהמשך מונה למנכ"ל שטראוס קפה, תפקיד שלאחריו עבר לנהל את פעילות סברה. טרם הצטרפותו לשטראוס כיהן הרפז כמנכ"ל חברת הייעוץ האסטרטגי P.O.C וכמנכ"ל חברת כריה בינלאומית.

סברה ואובלה, שבבעלות משותפת של שטראוס ופפסיקו, מייצרות ומפיצה מטבלים וממרחים מצוננים באמצעות "סברה" בארה"ב ובקנדה, ובאמצעות "אובלה" במקסיקו, אוסטרליה, ניו זילנד ומערב אירופה, גם באמצעות המותג  "פלורנטין". 

מכירות סברה ירדו ב-2020 ב-6.4% והסתכמו ב-1.28 מיליארד שקל. הירידה נגרמה כתוצאה מהשפעת משבר הקורונה, בין היתר בצמצום הצריכה של המוצרים מחוץ לבית. הרווח התפעולי ירד ב-20.2% ל-126 מיליון שקל, כתוצאה מהירידה במכירות, משינוי בתמהיל המוצרים ועלייה בהוצאות 


תגיות