אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
 מיזם קיצ'ן קומפר הישראלי התקבל למאיץ היוקרתי של טקסטארס מנכ”ל קיצ’ן קומפר, אמיר לוי | צילום: משי לוי

מיזם קיצ'ן קומפר הישראלי התקבל למאיץ היוקרתי של טקסטארס

האתר של החברה מציע תכנון מטבח מהיר שמאפשר קבלת הצעת מחיר על מטבח בתוך דקות ספורות

01.07.2021, 08:10 | מאיר אורבך

החדשנות כיום מגיעה לכל תחום בחיינו ואחד התחומים האחרונים שלא נחשפו לכך הוא תחום תכנון המטבחים. חברת קיצ’ן קומפר הישראלית מנסה לשנות את הדרך ולהעביר אותה לעולם המקוון. האתר של החברה מציע תכנון מטבח מהיר שמאפשר קבלת הצעת מחיר על מטבח בתוך דקות ספורות. 

מנכ”ל קיצ’ן קומפר, אמיר לוי, צילום: משי לוי מנכ”ל קיצ’ן קומפר, אמיר לוי | צילום: משי לוי מנכ”ל קיצ’ן קומפר, אמיר לוי, צילום: משי לוי

התהליך של החברה, מתאר מנכ”ל החברה ואחד ממייסדיה אמיר לוי, הוא כמו טינדר. ”אנחנו מציעים לאנשים שלל מטבחים שהם צריכים להחליט אם זה הסגנון שלהם. לאחר בחירת הסגנון אנחנו מאפשרים להם לבחור את החומרים שמהם יהיה עשוי המטבח ואת הצבעים. לאחר שהם מעלים את מידות המטבח הרצוי, גם אם יש סטיית תקן קלה הם מקבלים הצעת מחיר ממספר רב של יצרני מטבחים, נגרים ועוד. עד היום בחירת מטבח בארץ ובכלל בעולם היא תהליך מאוד מיושן, אתה חייב פיזית להגיע לכל חנות, לשבת עם מעצב ולמעשה לבזבז שבועות שלמים רק על תהליך הסינון הראשוני והבחירה של החברה”. 

ההצלחה של האתר בישראל הביאה את מייסדי החברה להבין שיש להם פוטנציאל גם מעבר לים. ולאחרונה אף התקבלה החברה לתוכנית היוקרתית של טקסטארס, שם היא תהיה חלק ממאיץ החברות היוקרתי בשיקגו. “השוק האמריקאי עובד בצורה שונה מהישראלי. אם בישראל הלקוחות קונים ישירות מיצרני המטבחים, בארה”ב הכל עובר דרך מתווכים. במודל החדש אנחנו מציעים לאותם יצרנים פרסום וגישה ישירה לצרכנים”, אומר לוי.


תגיות