אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
"הקורונה הורגת, אבל לעולם האי-קומרס היא עושה רק טוב" צילום: עמית שעל

כנס E-commerce 360

"הקורונה הורגת, אבל לעולם האי-קומרס היא עושה רק טוב"

אמיר שלכט מנכ"ל ומייסד חברת גלובל-אי בכנס E-commerce 360 של כלכליסט בשיתוף הפניקס: "יש לנו מותגים שרואים בישראל שוק מוביל"

12.07.2021, 10:41 | מאיר אורבך


אמיר שלכט מנכ"ל ומייסד חברת גלובל-אי בכנס E-commerce 360 של כלכליסט בשיתוף הפניקס אמר היום (ב') בשיחה עם סופי שולמן מכלכליסט כי "אפילו בשווקים שבהם אין כבר קורונה אין חזרה לאחור. אין דרך חזרה מהאון ליין".

"הקורונה הוא מחלה שהורגת אנשים אבל לעולם האי קומרס היא עושה עושה טוב. העולם הלך לכיוון זה והקורונה לחצה על כפתור הפאסט פורוורד", אמר שלכט. 

"בנינו פלטפורמה שנותנת למותגים שרוצים למכור ללקוחות הקצה ולא לעבור דרך ערוצי הפצה אבל צריכים לעבור חסמים של מטבע, אמצעי תשלום, שילוח, החזרות, מסים ואינסוף חסמים. זה בלתי אפשרי לעשות את זה לבד ואנחנו נותנים פתרון שדרכו המותג עצמו מוכר אבל אנחנו מאחורי הקלעים מורידים את כל החסמים", הוסיף. 

"בשנה האחרונה אין מה לדבר על רוויה. יש מקום עצום לצמוח בעיקר בזירה הבינלאומית. הצמיחה שהיתה בקורונה היתה פנומנלית אבל מכיוון שזה הלך על טרנדים שהיו לפני עשור לא רואים ירידה בצריכה מקוונת. אנשים שקנו באון ליין לא ממהרים לחזור לקניות בסגנון הישן. אין דרך חזרה מהאון ליין, אמר".


אמיר שלכט, צילום: עמית שעל אמיר שלכט | צילום: עמית שעל אמיר שלכט, צילום: עמית שעל


שלכט לא מתרשם עמוקות מאתרי המסחר המקומיים ואומר כי "יש הרבה מאוד מה להתקדם באתרים הישראלים מבחינת חווית הלקוח בישראל. חווית האי קומרס שיש בישראל עשתה כברת דרך ארוכה מבחינת זמני האספקה וכל החוויה כולה בארץ ברוב האתרים עדיין טעונה שיפור. רואים שעבור מותגים שיש להם ערך מוסף יש עניין בישראל". 

"יש לנו מותגים שרואים בישראל שוק מוביל. יש מותגים שהופתעו מכמות מהמכירות בישראל כמו מרקס אנד ספנסר שראו את חוזק המותג בארץ", אמר שלכט.

בהתייחסו לנושא ההקלות על הרכישות מחו"ל אמר שלכט "יש מדינות שיש בהן הקלות על רכישות מחו"ל וזה שונה בכל מדינה ומדינה. קשה להגיד מה יקרה אם יבטלו את זה אבל רואים שזה משהו שמדאיג אנשים ורואים שזה רף שמותגים מודעים אליו ומכוונים את הצעת הערך של השילוח והרבה צרכנים יכוונו את הרכישות שלהם לרף הזה". 

"יש לנו הרבה נתונים שמאפשרים לתת למותג מראש מידע על מחיר השילוח האפשרי ומחיר המוצר. מחירי המוצרים יגלמו את עלויות השילוח וזה יתגלגל לצרכן אבל יש דרכים חכמות לנהל את זה אבל כשמדובר על מותגים זה גם ערך לצרכן".

חברת גלובל-אי הנפיקה בחודשים האחרונים בנאסד"ק לפי שווי של 3.5 מיליארד דולר ונסחרת כיום בשווי של כ-8 מיליארד דולר ורשמה את התשואה הטובה ביותר לחברה ישראלית. המערכת של גלובל-אי פועלת ביותר מ-100 מטבעות וב־25 שפות. עם 440 לקוחותיה נמנים רשתות כמו מרקס אנד ספנסר ו־ETAM ומותגים כמו מארק ג'ייקובס והוגו בוס.


שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות