אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסטארט-אפ Bookaway גייס 35 מיליון דולר עירד נצר

הסטארט-אפ Bookaway גייס 35 מיליון דולר

החברה הישראלית, שהקומה ב-2017, מציעה למטיילים אפשרות להזמין כרטיסי נסיעה ברשת עבור שלל אמצעי תחבורה. Bookaway מציעה שירות לקוחות מסביב לשעון ב-14,600 ערים ב-80 מדינות ברחבי העולם. ה-COO, עומר טשכמר: ״אנחנו באמצע תהליך של רכישות ובוחנים עוד אופציות רכישה בשוק"

21.07.2021, 15:11 | הגר רבט


הסטארט-אפ הישראלי Bookaway, שפיתחה פלטפורמה להזמנת כרטיסי נסיעה בתחבורה קרקעית וימית, הודיעה היום (ד') על גיוס של 35 מיליון דולר בסבב B. את הגיוס הובילה קרן Corner Ventures והשתתפו בו הקרנות Alephו-Entrée Capital. הסבב מביא את סך גיוס ההון של החברה מיום הקמתה ל-46 מיליון דולר, לאחר שגייסה 11 מיליון דולר בסבב A.

Bookaway, שהקומה ב-2017, מציעה למטיילים אפשרות להזמין כרטיסי נסיעה ברשת עבור שלל אמצעי תחבורה. לפי נתוני החברה היא מעניקה היום גישה ליותר מ-100,000 נתיבי תחבורה, מציעה שירות לקוחות מסביב לשעון ב-14,600 ערים ב-80 מדינות ברחבי העולם. בנוסף, הקבוצה מאפשרת ללקוחותיה למלא חוות דעת על השירות שקיבלו ומסירה לקוחות עם היסטוריה שלילית. 

״אנחנו נותנים למטיילים את המידע והביקורת ומאפשרים להם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר״, אמר לכלכליסט דיויד יצחקי, CMO ומייסד משותף בחברה. ״בעולם שבו אנשים מזמינים מלון וטיסה בכמה קליקים, כשאתה רוצה לקחת מעבורת אתה מוצא עצמך תקוע וצריך לבקש עזרה במלון. יש פה פער בין המטיילים הדיגיטליים לעולם הזה שהוא אופליין ברובו״.


מימין: דיויד יצחקי, נועם טוויסטר ועומר טשכמר, חברת הסטארט-אפ Bookaway , עירד נצר מימין: דיויד יצחקי, נועם טוויסטר ועומר טשכמר, חברת הסטארט-אפ Bookaway | עירד נצר מימין: דיויד יצחקי, נועם טוויסטר ועומר טשכמר, חברת הסטארט-אפ Bookaway , עירד נצר

החברה עובדת היום בעיקר עם ספקי תחבורה באסיה, מזרח אירופה והבלקן ונמצאת על סף כניסה לדרום אמריקה, כשבעתיד הכוונה היא להציע פריסה גלובלית. 

הרבה מהספקים בתחום, במיוחד במדינות האלה, לא מציעים שירות הזמנת כרטיסים אונליין ו-Bookaway היא זו שמספקת להם את החיבור למערכת. המטיילים מצדם נכנסים לאתר נגיש שמציע להם מספר אפשרויות בהתאם למסלול שבחרו ומספק תמונות של השירות וביקורות גולשים. 

יצאתם לסבב גיוס גדול מאוד, אבל התחום שבו אתם פועלים נשמע מוגבל בסופו של דבר.

עומר טשכמר, COO ומייסד משותף בחברה: ״זה חלק משוק הנסיעות שמקיף טריליון וחצי דולר והתחבורה היא 14% ממנו. יש פה המון מקום לגדול. זה גם שוק שאין בו עדיין מספיק שחקנים חזקים כי הוא קשה מאוד לכניסה״.

בנוסף, מספר טשכמר, החברה ביצעה כבר שתי רכישות של מתחרות באזור הבלקן ובאסיהן: Getbybus המציעה עשרות אלפי מסלולים בבלקן ובמערב אירופה ובסביבתה, ו-12Go  המציעה את הרשת הגדולה ביותר של אפשרויות תחבורה מקומיות בדרום מזרח אסיה ובסביבתה. 

טשכמר: ״אנחנו באמצע תהליך של רכישות ובוחנים עוד אופציות רכישה בשוק. הקורונה הביאה משבר אבל גם הזדמנות ויש לנו יכולת עכשיו לחבר כמה חברות ביחד. החברות שקנינו הן כאלה שחוו גידול מהיר מאוד לפני הקורונה״. 

אם כבר קורונה אז תחום הנסיעות ממש לא חזר לעצמו, נראה שאתם אופטימיים כם גיוס בהיקף כזה.

״זה חוזר לשאלה האם את מאמינה שהנסיעות יחזרו ואנחנו חוזים שכן ובחוזקה, לכן חלק מהגיוס הוא כדי להיות סבלנים ולהמתין שזה ייגמר והערכות שלנו שזה יקרה באמצע 2022. בכל מקרה גם אם רק 50% מהשוק יתאושש עד אז עדיין יש לנו פוטנציאל צמיחה״.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות