אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פוסט קורונה בארמאני: המכירות זינקו ב־34% במחצית הראשונה של 2021 צילום: אי פי איי

פוסט קורונה בארמאני: המכירות זינקו ב־34% במחצית הראשונה של 2021

חברת היוקרה האיטלקית רשמה זינוק במכירות בעיקר בזכות התאוששות הפעילות בארה”ב ובסין. עם זאת, חזרה להיקף המכירות שקדמו למגפה העולמית לא צפויה לפני השנה הבאה

27.07.2021, 08:12 | חדשות חוץ

חברת היוקרה האיטלקית ג’ורג’יו ארמאני מתחילה להיחלץ מפגיעת משבר הקורונה. במחצית הראשונה של 2021 רשמה החברה זינוק של 34% במכירות, זאת בעיקר בזכות התאוששות הפעילות בארה”ב ובסין. עם זאת, חזרה להיקף המכירות שקדמו למגפה העולמית לא צפויה לפני השנה הבאה. “המטרה היא לחזור לרמות של לפני המגפה עד 2022, עם למעלה מ־2 מיליארד יורו בהכנסות ישירות”, ציין יו”ר ומנכ”ל החברה ג’ורג’יו ארמאני. 

קראו עוד בכלכליסט:

בשנה שעברה צנחו המכירות נטו של החברה ב־25% להיקף של 1.6 מיליארד יורו, כאשר רוב הירידה אירעה במחצית הראשונה של 2020. מכירות מוצרי היוקרה ברחבי העולם צנחו בחדות בשנה שעברה בפעם הראשונה זה שנים, לאחר שהמגפה אילצה סגירה של חנויות והקפיאה את התיירות העולמית. “הירידה בהכנסות בשנה שעברה היא לא רק תוצאה של המגפה”, ציין סגנו של ארמאני, ג’וזפה מרסוצ’י. “היא נגרמה גם בשל העיקרון האסטרטגי שלנו של ‘פחות זה יותר’”, הדגיש. הקבוצה, שבסיסה במילאנו, לא מסרה את שווי המכירות הכללי במחצית הראשונה, אך ציינה כי המגמה החיובית של המכירות עד כה השנה מצביעה לעבר רווחיות טובה בהרבה עבור השנה כולה.

מעצב האופנה ג מעצב האופנה ג'ורג'יו ארמאני | צילום: אי פי איי מעצב האופנה ג

עבור 2020 כולה רשמה הקבוצה רווח נקי של 90 מיליון יורו, אך הפסד תפעולי של 29 מיליון יורו. במקביל לשיפור בתחזית השנתית, ממשיכות לרחף ספקולציות סביב יורש אפשרי לארמאני בן ה־87, זאת לאחר שציין כי הוא שוקל לחבור עם מותג אופנה איטלקי אחר. מקורות יודעי דבר מסרו לסוכנות רויטרס כי ג’ון אלקאן, נצר למשפחת אניילי האיטלקית, בדק אפשרות לחיבור אפשרי עם ארמאני במסגרת תוכניותיו להקים תאגיד יוקרה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות