אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הציבור חזר לחנויות דלתא מותגים: הרווח הרבעוני קפץ ב-48% ענת בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים | צילום: שי פרנקו

הציבור חזר לחנויות דלתא מותגים: הרווח הרבעוני קפץ ב-48%

שיעור הרכישות באינטרנט שעמד בסגר של ינואר על 87% מכלל המכירות של דלתא מותגים נפל ברבעון השני לרמה של 7% בלבד; הרווח התפעולי זינק ב-50.9% והסתכם ב-45.5 מיליון שקל

04.08.2021, 10:29 | חזי שטרנליכט

הציבור חזר לחנויות של דלתא ישראל מותגים, חברת הבת (80%) של דלתא גליל שבשליטת אייזק דבח (48.7%). לאחר שנת הקורונה והסגרים, שנמשכו אל תוך הרבעון הראשון בשנת 2021, מציגה החברה  זינוק חד של  בשורת הרווח הנקי של הרבעון השני. 


קראו עוד בכלכליסט:



הכנסות דלתא מותגים עלו ב-31.1% בהשוואה לרבעון המקביל ב-2020 והסתכמו ב-200.6 מיליון שקל. הרווח התפעולי זינק ב-50.9% והסתכם ב-45.5 מיליון שקל, שיעור חד יותר מהעליה בהכנסות, זאת הודות לשיפור בשולי הרווח הגולמי מ-61.8% ל-66.8%. בשורה התחתונה זינק הרווח הנקי ל-34.7 מיליון שקל ברבעון השני, עליה של 48.2%.

דלתא ישראל מותגים היא חברה חדשה שהוקמה בספטמבר 2020, קלטה לתוכה את פעילות "דלתא ישראל" ששייכת לדלתא הגליל הגלובלית. היא מוכרת לציבור בזכות הרשתות הקמעונאיות הנושאות את מותגי דלתא ורשת פיקס להלבשה תחתונה. במרץ האחרון הונפקה החברה בת"א והיא פותחת את המסחר הבוקר בשווי שוק של 1.6 מיליארד שקל, לאחר שרשמה תשואה של 20.5% מיום ההנפקה.

השוואת הרבעון השני הנוכחי למקבילו מורכבת למדי, שכן שנת 2020 היתה שנה קשה לקמעונאים, עם 3 סגרים שונים על פני תקופות שונות. כתוצאה מהסגרים נרשמה קפיצה במכירות באונליין - בינואר 2021 עמד שיעור מכירות האונליין על 86.5% מכלל המכירות, מול 6.8% בלבד בינואר 2020. ברבעון השני חזרו שיעורי המכירות המקוונות לרדת לרמות "נורמליות, של  7% מכלל המכירות, מול 18.5% מכלל המכירות ברבעון השני אשתקד. 

החברה מציגה עליה של 8.4% במכירות בחנויות זהות ברבעון השני, ואלה  הסתכמו ב-74.7 מיליון שקל. את עוצמת השפעת הסגרים אפשר ללמוד מנתוני המחצית הראשונה של השנה. אז נרשם זינוק של 37.8% במכירות בחנויות זהות והן הסתכמו ב-134.4 מיליון שקל.

קופת החברה מלאה למדי, עם מזומנים  בסכום של 303 מיליון שקל, בעיקר בזכות תמורת ההנפקה שעמדה על 256 מיליון שקל; החברה מתכננת לחלק דיבינד בסכום של 10.4 מיליון שקל ב-18 באוגוסט השנה. 

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים מסרה כי "דוחות הרבעון השני לשנת 2021 מבטאים את מגמת הצמיחה החזקה של החברה. אנו מסכמים רבעון שיא, נטול השפעות קורונה (ללא השפעות חל"ת והקלות בשכר דירה), המבטא את החוזק והיציבות של החברה". 


ענת בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים, צילום: שי פרנקו ענת בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים | צילום: שי פרנקו ענת בוגנר מנכלית דלתא ישראל מותגים, צילום: שי פרנקו


תגיות