אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
עכשיו זה רשמי: ריהאנה הצטרפה למועדון המיליארדרים צילום: AP

עכשיו זה רשמי: ריהאנה הצטרפה למועדון המיליארדרים

לפי הערכות מגזין פורבס, הונה האישי של הזמרת מוערך ב-1.7 מיליארד דולר, מה שהופך אותה למוזיקאית העשירה בעולם - ולשנייה רק לאופרה וינפרי ברשימת היזמיות העשירות ביותר. מותג הקוסמטיקה שהקימה ב-2017, פנטי ביוטי, אחראי ל-1.4 מיליארד דולר מהונה

04.08.2021, 15:11 | חדשות חוץ

הזמרת ריהאנה הפכה באופן רשמי למיליארדרית. לפי הערכות מגזין פורבס, הונה האישי של הזמרת מוערך ב-1.7 מיליארד דולר, מה שהופך אותה למוזיקאית העשירה בעולם - ולשנייה רק לאופרה וינפרי ברשימת היזמיות העשירות ביותר. אולם, ההון העצום לא נובע ברובו מהמוזיקה שלה, אלא ממותג הקוסמטיקה שהקימה ב-2017, פנטי ביוטי, שבו היא מחזיקה 50%. לפי המגזין, המותג אחראי ל-1.4 מיליארד דולר מהונה. היתר מגיע מאחזקה של 30% בחברת ההלבשה התחתונה Savage x Fenty; שווי החברה עומד על מיליארד דולר, כך שהאחזקה שלה שווה 270 מיליון דולר. 

קראו עוד בכלכליסט:

ריהאנה היא אמנם לא המפורסמת הראשונה שמתבססת על הנוכחות העצומה שלה במדיה החברתית (יש לה 101 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-102.5 מיליון עוקבים בטוויטר) כדי להקים מותג קוסמטיקה, אך היא המצליחה ביותר בתחום. פנטי ביוטי הוא מיזם משותף עם ענקית היוקרה LVMH שהושק ב-2017 מתוך מטרה מוצהרת לפנות לכל סוגי הנשים וגווני העור. בהתאם, המוצרים מגיעים בשלל גוונים שונים, כולל 50 גוונים של מייקאפ - וביניהם גוונים כהים יותר שלרוב קשה למצוא. 

המוצרים זמינים באינטרנט ובחנויות של רשת ספורה, גם היא בבעלות LVMH, וזכו להצלחה מיידית. בשנה הראשונה לפעילות ההכנסות עמדו על מעל ל-550 מיליון דולר.

ריהאנה, צילום: AP ריהאנה | צילום: AP ריהאנה, צילום: AP

מכירות מוצרי הקוסמטיקה אמנם ירדו במהלך המגפה, אך השווי של חברות הקוסמטיקה גבוה מאי פעם. כך למשל, מחיר המניה של ענקיות קוסמטיקה כמו אסתי לאודר ולו'ריאל טיפסו לשיא. בדומה, השווי של פנטי ביוטי טיפס ל-2.8 מיליארד דולר, כך לפי הערכות מגזין פורבס, וההערכה היא כי המותג ימשיך לצמוח. 

עם זאת, ריהאנה גם חוותה כישלון. בפברואר האחרון הודיעו ב-LVMH כי הם מבטלים מיזם משותף נוסף עם הזמרת, בית אופנה בשם פנטי שהושק ב-2019. על אף הכוונה לייצר בגדים במידות מגוונות, המחירים הגבוהים הבריחו לקוחות במהלך המגפה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות